Жеңілдіктер: жеңілдіктер артықшылықтары мен кемшіліктері

Зачем нужны скидки: в чем плюсы и минусы скидок | OLX.kz

Сатуды ынталандырып, сату көлемін ұлғайту  үшін көптеген маркетингтік құралдар қолданылады. Осындай тиімді құралдардың бірі – жеңілдіктер. Жеңілдіктер тек тұтынушыларға тиімді деп ойласаңыз, қателесесіз Осы мақалада осы мифті сейілтеміз, сондай-ақ өзекті сұрақтарға жауап беруге тырысамыз: жеңілдіктер қалай жұмыс істейді, жеңілдікті қалай ұсынуға болады және тағысын тағы. 

Жеңілдік дегеніміз не және ол не үшін қажет?

Жеңілдіктер – тұтынушыға адалдықты көрсету немесе тауар бағасын төмендету.  Бұл маркетингтік құрал клиенттерді ұстап қалуға, олардың компанияға сенімін арттыруға, жаңа әлеуетті сатып алушыларды тартуға мүмкіндік береді және ең бастысы кәсіпкерлерге өздерін еске салуға мүмкіндік береді.

Жеңілдіктер жүйесі – бұл клиенттерді осы сатушыдан қайтадан сатып алуға ынталандыруға бағытталған әдістер. Сондай-ақ бұл термин адалдық жүйесі ретінде белгілі.

Жеңілдіктер түрлері және оларды қолдану шарттары

Маркетингтік стратегия құралы ретінде жеңілдіктерді белсенді пайдаланудан бұрын, алдымен қандай жеңілдіктер бар екенін анықтау қажет. Жеңілдіктер түрлері көзделетін мақсаттарға және қалаған түпкілікті нәтижеге байланысты болады. Түрлерін талдап көрейік:

  • Алғашқы сатып алуға жеңілдіктер сіз нарыққа жаңа тауарды/қызметті ілгерлеткен жағдайда пайдаланылады. Осылайша, сіз әлеуетті клиентке сіздің ұсынысыңызды сынап көруге және тиісінше оны бағалауға мүмкіндік бересіз.
  • Сатып алушыларға сатып алу көлеміне жеңілдіктер, егер олар сатып алуды белгілі сомаға жасаған жағдайда беріледі. Осы түрдің көмегімен сіз клиенттердің адалдығын арттырасыз, сондай-ақ тұтастай алғанда, одан әрі жеңілдік алу үшін белгілі бір сомаға тауарларды сатып алуға ынталандырасыз.
  • Белгілі бір санаттағы тауарларға немесе таңдаулы тауарлар/қызметтерге жеңілдіктер. Мәселен, бұл санатқа маусымдық емес тауарлар немесе сақтау мерзімі аяқталуға жақын тауарлар кіреді. 
  • Бейілділік бағдарламасы жеңілдіктері клиенттердің көңілін аулап, сенімін арттырады, яғни сауда жасауға ынталандырады, себебі тұрақты сауда жасаған жағдайда бейілділік картасы беріліп, артықшылықтар ұсынылады. 
  • Сақтау мерзімі аяқталуға жақын тауарларға жеңілдіктікпен сату тиімді себебі шығындарыңыз бен қаржылай шығындарды азайта аласыз. Тіпті сақтау мерзімі өтіп кеткен жағдайда, тауарды өте төмен бағаға сату мүмкіндігі бар, бұл бизнесіңізге де, өзіңізге де тиімді. 
Виды скидок и условия их применения | OLX.kz

Жеңілдіктерді пайдаланудың артықшылықтары: дүкендердегі науқандар не үшін қажет?

Кәсіпкерлерге жеңілдіктер не үшін қажет? Тауарларға жеңілдіктер тек тұтынушыларға ғана емес, сатып алушылардың өздеріне де пайдалы. Негізгі артықшылықтарын талдап көрейік:

  • Клиенттерді тарту
    Жеңілдіктер – бұл жаңа клиенттерді тарту үшін тиімді құралдар мен ынталандырудың бірі. Төмендетілген бағамен тауарларды/қызметтерді ұсыну кезінде әлеуетті сатып алушылар сіздің компанияңыз туралы қызығушылық танытып, танысады. 
  • Сату көлемін ұлғайту
    Акциялар мен жеңілдіктер сатып алушыларды көптеген тауарлар мен қызметтерді сатып алуға ынталандыра алады. Мысалы, «1 + 1» немесе «чек бойынша 20 мың теңге сатып алған кезде, келесі тауарға жеңілдік 30%» сияқты акциялар бұдан да көп клиенттерді қызықтырып, оларды тауарды сатып алуға және қалаған мақсатына жетуге ынталандырады.
  • Тұрақты клиенттерді ұстап қалу
    Тұрақты клиенттерге жеңілдіктер сіздің брендіңізге адалдықты нығайтады, клиенттерге бағдарлануды арттырады және клиенттердің адалдығын арттырады. 
  • Маркетингтік құрал
    Жеңілдіктер нарықта жаңа тауарларды немесе көрсетілетін қызметтерді ілгерлету үшін пайдаланылуы мүмкін. Егер сіз тауардың/қызметтің жаңа желісін іске қоссаңыз, оны алдымен сынап көріңіз, содан кейін сатуға енгізіңіз. Әдетте, клиенттердің жеткіліксіз ақпараттандырылуынан және сенімнің төмен болуынан жаңа тауарлар танымал бола бермейді. Тұтынушыларды тарту үшін жақсы жеңілдік жасаңыз.
  • Тауарлардың жылдам сатылымы 
    Жеңілдіктер қоймада жатып қалған тауарлардан тез құтылуға мүмкіндік береді. Маусымдық емес тауарлар мен сақтау мерзімі аяқталуы жақын тауарларды сатудың тиімді тәсілі. 

Жеңілдіктерді пайдаланудың кемшіліктері

Артықшылықтардан бөлек жеңілдіктердің болуы мен енгізілуінің кемшіліктері де бар, мысалы:

  • Пайданың азаюы
    Тұрақты жеңілдік беру компанияның пайдасын азайтуы мүмкін. Сіздің тауарларыңыздың/қызметтеріңіздің бағасын төмендетуге шамадан тыс араласуға болмайды. Ұзақ мерзімді перспективада бұл үлкен қаржылық шығындарға әкеп соғуы мүмкін. Осы құралдарды шамадан тыс пайдаланудан басқа, пайданы төмендету тәуекелдері жеңілдіктер жүйесін, оның бейімделуін, мерзімдерін және тағысын тағы дұрыс пайдаланбауға да байланысты.
  • Баға саясатының деформациясы 
    Жиі жеңілдіктерге үйренген сатып алушылар үнемі төмен бағаны күтуі мүмкін. Осылайша, сіз компанияңыздың баға белгілеу саясатына нұқсан келтіріп, клиенттеріңіздің ынтасы төмендейді, өйткені сауда жасамас бұрын олар сіздің тауарларыңыз бен қызметтеріңіздің бағасының төмендеуін күтеді.
  • «Жеңілдікті» клиенттерді тарту
    Кейбір клиенттер өнімге немесе қызметке емес, тек жеңілдіктерге ғана қызығушылық танытуы мүмкін. Осылайша сіз өзіңіздің клиенттік базаңызды арттырмайсыз, клиенттерге бағдарлануды арттырмайсыз, тек жеңілдікпен жұмыс істейсіз.
  • Сапаның төмендеу қаупі 
    Компанияның пайдасын сақтау мақсатында тауар немесе қызмет сапасын төмендету ойы болуы мүмкін. Егер сіз тауарға/қызметке жеңілдік жасасаңыз да, теңгерімді сақтау өте маңызды, сіз сапа мен қызмет көрсету және одан әрі сіздің брендіңіздің имиджі зардап шекпейтініне сенімді болуыңыз керек. Жеңілдік клиентке төмендетілген бағамен кез келген нәрсені ұсыну емес, керісінше, сіз ұзақ мерзімді перспективада осы тұтынушының сенімі мен адалдығын жеңіп алуға тырысасыз.
Минусы использования скидок | OLX.kz

Сату көлемін ұлғайту науқаны: жеңілдіктерді қалай тиімді пайдалануға болады?

Мақсатты аудиторияны талдаудан бастаңыз. Мақсатты аудиторияның артықшылықтары мен қажеттіліктерін зерттеңіз. Бұл оларға ең тартымды ұсынысты ұсынуға мүмкіндік береді. Егер сіздің жеңілдік ұсынысыңыз мақсатты тұтынушы үшін қызық болмаса, пайдаңызды жоғалтып, маркентинг құралдарын тиімсіз пайдалануыңыз мүмкін. 

Баланс сақтауды ұмытпаңыз, әзірленген жоспарға немесе маркетингтік стратегияға сүйене отырып, жеңілдіктерді «ақылмен»  пайдаланыңыз. Жеңілдік жүйесін шамадан тыс пайдалануға қатаң тыйым салынады. Жоғарыда айтылғандай, сіз компанияның имиджін жоғалтып, брендіңіздің баға саясатына нұқсан келтіріп, айналаңызға адал емес «жеңілдікті» сатып алушыларды жинау қаупін төндіресіз.

Науқандарды, жеңілдіктерді енгізу кезінде  бейілділік бағдарламаларын тиімді жарнамалау өте маңызды. Ақпаратсыз, таратусыз және ілгерілетусіз сіздің мақсатты аудиторияңыз «ыстық ұсыныстар» туралы білмейді. Әлеуметтік желілер арқылы жарнамалық науқандарды пайдаланыңыз, тұрақты клиенттеріңіздің электрондық мекенжайларына ақпарат жіберіңіз және тағысын тағы.

Табысты кәсіпорындарда түрлі жеңілдікті бағдарламаларды іске асыру және пайдалану оның тиімді маркетингтік құрал екенін көрсетеді. Ең бастысы, оны қалай дұрыс пайдалану керектігін, қандай жағдайларда,  қандай мерзімге және тауарлардың қандай санаттарына қатысты екенін түсіну. OLX хабарландыру сервисі командасы сіздің ісіңізді ілгерілетуде сәттілік тілейді! 🙂

Вашу заявку відправлено
Қате