Интернеттегі жарнама қалай жұмыс істейді?

Как работает реклама в интернете | OLX.kz

Жарнама мәні мен рөлі? 

Қазіргі заман ағымына сай бизнесіңізді дамытудың ең маңызды құралдарының бірі. Әлеуметтік желілердің көз ілеспес дамуы себебінен нарықтағы бәсекелестік те жылдам қарқын алған, қазіргі таңда клиентіңмен үнемі байланыста болу өте үлкен маңыздылыққа ие. 

Жарнама және интернет арқылы таныту сату ауқымын арттырып қана қоймай бизнесіңіздің мүмкіндіктерін әлеуетті клиенттер мен серіктестер арқылы кеңейтуге көмектеседі. Интернет жарнама және маркетинг өніміңіз/қызметіңіз туралы және жеке брендіңіз туралы барынша көп ақпарат беруге мүмкіндік береді.

Интернеттегі жарнама не үшін керек? Интернетте қандай жарнама түрлері бар? Интернетке жарнама қалай беруге болады? Осы мәселелердің шешімін OLX өздеріңізбен бірлесіп қарастыруға тырысады 🙂 

Интернет жарнама дегеніміз не

Интернеттегі медиа жарнама әртүрлі жарнамалық форматтардың жиынтығы, олардың ішінде қосымшалар, веб-сайттар, әлеуметтік желілер және т. б. арқылы бұқаралық аудиторияны тартуға арналған мәтін, графика, визуалды, аудио, видео материалдар бар.

Қазіргі ақпарат үстемдік жүргізген ғасырда, гаджеттер мен технологиялардың белсенді дамуына байланысты интернет көптен бері адам өмірінің ажырамас бөлігіне айналды. Бұл өнім/бренд туралы қажетті ақпаратты әлеуетті сатып алушыға жеткізуге мүмкіндік беретін онлайн жарнама әдістері.

Мұндай жарнаманың ерекшелігі сол бұл жерегі пайдаланушылар саны шексіз басқаша айтқанда бүкіл виртуалды әлем сіздің назарыңызда. Мақсатты пайдаланып ақпаратты қажетті пайдаланушыларға жеткізу мүмкіндігі, икемділік, бейімделу және өзгерте білу – сіз мақсатты аудиторияңызға және компанияның қажеттіліктеріне байланысты әртүрлі онлайн жарнама форматтарын тексере аласыз. Тағы бір маңызды ерекшелігі – деректерді талдау, оның көмегімен сіз өзіңіздің барлық бизнесіңіздің тиімділігін зерттей аласыз.  

Что такое интернет реклама | OLX.kz

Интернеттегі жарнама артықшылықтары және оның кемшіліктері 

Интернет жарнама, брендті сатудың көптеген құралдары сияқты оның да өзіндік плю минустары бар.  

Артықшылықтары: 

  • Бренд туралы ақпаратты белгілі бір сипаттамалары бар нақты пайдаланушыларға жеткізу мүмкіндігі; 
  • Деректерді талдау және болжау. Әр түрлі қол жетімді құралдар мен интернет мүмкіндіктерінің көмегімен сіз клиентіңіздің тұтыну қажеттіліктеріне, белсенділік танытуына, сату тиімділігі және т. б.мәселелерді  егжей-тегжейлі талдай аласыз;
  • Клиенттермен жылдам кері байланыс. Интернет көмегімен сіз клиенттермен 24/7 байланыста боласыз, олардың пікірін, ұсыныстарын шынайы уақыт режимінде алып отырасыз. Бір басып қалса, қоңырау шалса немесе хабарлама жіберсе болғаны сіз бірден сатып алушылардың сұраныстарына жауап қайтара аласыз.

Кемшіліктер: 

  • Жоғары бәсекелестік және пайдаланушылардың сенімсіздік танытуы. Виртуалды әлемде маркетингтен аяқ алып жүре алмайсыз, ақпараттар ағыны толассыз, мұның бәрі көбінесе ақпараттық жүктемеден шаршаған пайдаланушыларда жағымсыз эмоциялар тудырады. Көптеген компаниялар мақсатты аудиториясына «жету» үшін, қандайда бір брендті сатуға тырысатын блогерлерге пайдалануға жанталасады, аса жалықтырып жіберетін жарнама нәтижесінде пайдаланушылар қажетсіз контентті елемеуге немесе бұғаттауға тырысады.
  • Кәсіби дағдылардың немесе білікті мамандардың болуы қажеттілігі. Тіпті таргеттелген жарнама өзі айтарлықтай шығындарды талап етеді: физикалық және қаржылық. Бюджеттің дұрыс бөлінбеуі, таргеттің дұрыс жолға қойылмауы қаражатты құр босқа желге шашылуына әкеледі.

Интернет жарнама түрлері

Интернет жармана түрлері өте көп. Олар бінеше топқа бөлінеді: мәтіндік, медиа және вирустық. Медиа пайдаланушылардың қабылдауына қарай жұмыс істейді, белгілі бір эмоцияларға назар аударады, олардың ауқымдылыған акцент жасайды. Контекстіге келетін болсақ сіздің тауар/қызмет туралы аз да болса хабары бар клиенттермен жеке байланысқа түсу арқылы жұмыс істейді. Әрбір топ бойынша интернет жарнама қалай жұмыс істейтінін талқылап көрейік: 

  • Іздеу маркетингі 
    Сіздің компанияңыздың сайтына интернеттегі іздеу сұраныстарының жоғарғы жағына шығуға мүмкіндік береді. Интернет-жарнаманың осы түрін тиімді пайдалану үшін бастапқы құралдар болуы керек және іздеу параметрлерін нақты орнату керек, бұл сіздің мақсатты аудиторияңызға сапалы талдау жасауды талап етеді.
  • Email маркетинг 
    Электрондық пошта арқылы ағымдағы және әлеуетті клиенттермен байланыс арқылы жұмыс істейді. Сіз өзіңіздің брендіңіз, жаңа кірістер, әртүрлі акциялар мен жеңілдіктер туралы ақпаратты жібере аласыз. Маркетингтің бұл түрі қаржылық инвестицияларды қажет етпейді, бірақ сізде жинақталған клиенттік база болуы қажет. 
  • Әлеуметтік желілердегі жарнама
    Бұл Сіздің компанияңыздың Facebook, Instagram, TikTok және т.б. әлеуметтік желілер арқылы өнімін сату. Қаржылық мүмкіндіктеріңізге байланысты органикалық өсуді немесе ақылы өсуді таңдауға болады. Сапалы және қызықты контент жасау кезінде пайдаланушылар өздері белсенді түрде жазылып, сібен байланысқа өздері тартыла түседі. 
  • Баннерлер жарнама
    Қалқымалы терезе немесе үлкен баннер форматында әртүрлі танымал веб-сайттарда немесе маркетплейстерде жарияланады. Бұл жағдайда мұндай жарнаманың тиімділігі сіз жарнамаңызды жариялауды жоспарлап отырған сайттың трафигіне байланысты болады
  • Нативтік жарнама 
    Бұл сіздің брендіңізді/компанияңызды жеңіл және ойын-сауық форматында танытуды білдіреді. Мысалы, сіз белгілі блогерге немесе Сіздің компанияңыз туралы мақала немесе баспа метариалдарын жариялау үшін танымал интернет-ресурсқа ақша төлей аласыз. 
  • Видеожарнама
    Жарнаманың қымбат түрлерінің бірі, өйткені бір бейнені жасау көп бюджет қаражатын қажет етеді. Осыған қарамастан, мұндай жарнаманың тиімділігі жоғары, өйткені жарнаманың вирустық сипатқа ие болуы немесе пайдаланушыға тез есте қалуы мүмкін. 
  • Web push хабарлама 
    Бұл пайдаланушы онлайн режимінде болған кезде кез келген сайттағы қалқымалы терезе. Web push хабарламаларында басқа сайтқа сілтеме бар, мысалы, тауарға/қызметке тапсырыс беру және т. б.
  • Мобильді жарнама
    Бұл планшеттер, смартфондар және басқа гаджеттер арқылы бизнесті таныту және дамыту. Браузердегі SMS хабарламалар немесе медиа жарнамалар арқылы да жасалады. Басты ерекшелігі мұның бәрі пайдаланушылардың мобильді құрылғыларына оңтайландырылған және бейімделген.
Преимущества рекламы в интернете | OLX.kz

Интернеттегі жарнама: түрі мен құны 

Интернеттегі жарнаманың құны айтарлықтай өзгереді, нақты белгіленген бағалар жоқ, өйткені бәрі оның параметрлеріне, таңдалған науқан түріне, жариялау мерзіміне, жарнаманың сапасына, оңтайландыруға және басқа да көптеген факторларға байланысты. Негізгі жарнамалық көрсеткіштер қандай екенін және интернет-жарнаманы іске қосқан кезде не төлейтіндігіңізді анықтайық

  • Көрсеткені үшін төлем – бұл жағдайда сіз пайдаланушылар сіздің жарнамаңызды көргені үшін төлейсіз. Әдетте, ең төменгі мөлшерлеме 1000 көрсетуден басталады. Ең бастысы бір пайдаланушыға жарнаманы көрсетуді шектеу параметрлері қарастырылған жүйелерді таңдаңыз, бұл сіздің жарнамалық науқаныңыздың тиімділігін арттыруға және бюджетті жеткілікті түрде үнемдеуге мүмкіндік береді.
  • Бір басқанына төлем – сіз жарнамаңызды көргені үшін ғана емес, пайдаланушының әрбір басқаны үшін төлем жасайсыз, ол сіздің бюджетіңізді үнемдеуге көмектеседі. Платформалар / жүйелер пайдаланушы тарапынан кез келген әрекетті, атап айтқанда жарнаманы, оның тақырыбын немесе суретін және т. б. басу үшін төлемді қарастырады. Көрсетілімдер үшін төлеммен салыстырғанда жарнаманың бұл түрі тиімдірек, дегенмен, ол пайдаланушы басқаннан кейін қандай да бір әрекет жасағанына кепілдік бермейді.
  • Іс-әрекеті немесе конверсиялар үшін төлем – бұл жағдайда сіз өзіңіздің жарнамаңызды көрсету нәтижесінде мақсатты әрекет жасалған жағдайда ғана төлейсіз, мысалы, сіздің тауарыңызды/қызметіңізді сатып алу немесе тіркеу, ақпараттық бюллетеньге жазылу, конкурсқа қатысу үшін өтінім жіберу және т. б.

Интернеттегі жарнама қалай жұмыс істейді

Интернеттегі жарнама туралы бәрін білу үшін Сіз бұл бизнес-процестердің қалай жұмыс істейтінін түсінуіңіз керек: олар қаншалықты тиімді, бұл инвестициялар үшін төленеді ме, бюджет мақсатына жұмсалады ма және т. б. 

Ол үшін сізге болатын негізгі тиімділік көрсеткіштеріне (KPI) көмектеседі, ол арқылы сіз онлайн маркетингтің тиімділігін бағалай аласыз. Біз олардың ең көп таралғанын талдап көрейік:

  1. Конверсия коэффициенті (CR) өнімді сатып алды, жазылым жасады, қосымшаға тіркелді және т. б. сияқты сізге қажетті әрекетті жүзеге асырған пайдаланушылардың белгілі бір пайызын көрсетеді. Бұл коэффициент мына формула бойынша есептеледі:

CR = (конверсиялар саны / сайтқа кірушілер саны) * 100% 

Мысалы, бір айда сіздің сайтыңызға 4000 қолданушы келді, олардың 400 өнімді сатып алуға тапсырыс берді. Конверсия коэффициентін есептейік (400/4000)*100%=10%. Осылайша, сіздің сайтыңызға кірушілердің жалпы санының 10%  өнімге қызығушылық танытып, тапсырыс бергенін анықтаймыз. 

  1. Бір басу бағасы (CPC). Осы KPI көрсеткішінің арқасында сіз платформалардың немесе қызметтердің бірінде тапсырыс берген жарнаманың қаншалықты орынды және тиімді екенін түсіне аласыз. Ол келесідей есептеледі:

СРС = Жарнама шығындарының құны / басу саны

Мысалы, соңғы айда сіз жарнамалық науқанға 70 мың теңге жұмсадыңыз және осы кезеңде 623 адам сізден тауар/қызмет алды. СРС формуласы бойынша басудың орташа құнын есептейміз 70.000 / 623 = 112.3 теңге. 

  1. Клиентті тарту құны (САС) сіздің компанияңыз бір жаңа клиентті тартуға қанша ақша жұмсайтынын түсінуге мүмкіндік береді. Бұған жарнамадан бастап қызметкерлерге төленетін жалақыға дейінгі барлық шығындар кіреді. Бұл көрсеткішті есептеу өте қиын екенін бірден ескертеміз, бірақ алынған нәтижелер Сіздің компанияңыздың қызметіне объективті баға беруге мүмкіндік береді. Клиентті тарту құнының формуласы мына формула бойынша есептеледі: 

САС = Клиенттерді тарту шығындары / жаңа клиенттер саны 

  1. Инвестицияның қайтарымы (ROI) – инвестицияланған инвестицияларды ескере отырып, Сіздің бизнесіңіздің қаншалықты табысты немесе шығыны көп екенін көрсететін көрсеткіш:

ROI = ((Кіріс — Шығыс) / Шығыс)*100%

Егер нәтиже 100% болса, бұл Сіздің компанияңыз жұмсағаннан екі есе көп ақша тапқанын көрсетеді. 

Сіз барлық қажетті негізгі көрсеткіштерді есептедіңіз, қолыңызда барлық сандар мен нәтижелер бар. Енді сіздің бизнесіңіздің тиімді екенін қалай түсінуге болады? Ол үшін алынған KPI-ді нарықтағы орташа деңгеймен салыстыру жеткілікті. Егер айырмашылық аз болса немесе мүлдем болмаса, құттықтаймыз, сізде бәрі жақсы. Егер керісінше болса және сіздің көрсеткіштеріңіз нарықтан төмен болса, бұл сіздің маркетингілік жоспарыңызды, интернеттегі жарнама әдістерін және тұтастай алғанда бүкіл ұйымның жұмысын қайта қарау керек деген сөз. 

Вашу заявку відправлено
Қате