Медиа жарнама: бизнесті алға жылжыту үшін қалай пайдалануға болады
Мазмұны
Жоғары нарықтық бәсекелестік жағдайында кәсіпкер үшін клиенттің қызығушылығын ояту және оны ұстап тұру маңызды. Мұның бәрі әртүрлі маркетингтік құралдардың көмегімен, атап айтқанда жарнаманың арқасында жүзеге асырылады.
Медиа жарнама дегеніміз не?
Интернеттегі медиа-жарнама – бұл әртүрлі кескіндерді, мәтінді, аудионы немесе бейнені қолдануға болатын пайдаланушылардың визуалды қабылдауына бағытталған жарнама түрі. Жарнаманың бұл түрінің басты ерекшелігі – оның интерактивтілігі, өйткені мұндай жарнамалар көбінесе пайдаланушыларды сайтқа, әлеуметтік желі бетіне және т.б. апаратын әрекетке шақыруды қамтиды. Шерту функциясының есебінен медиа интернет жарнамасы мақсатты аудиториямен өзара әрекеттесу тиімділігін жақсартуға және жалпы сіздің бренд туралы хабардарлықты арттыруға мүмкіндік береді. Бұл мақалада біз медиа жарнаманың барлық артықшылықтары мен кемшіліктерін талдаймыз.
Интернеттегі медиа жарнама: пайдасы неде?
Медиа жарнама қазіргі заманғы маркетингтік стратегияларда шешуші рөл атқарады, бұл бизнестің көрінуін арттырып қана қоймай, сонымен қатар көптеген стратегиялық міндеттерді шешуді қамтамасыз етеді. Медиа жарнаманың басты артықшылықтарының бірі-бренд туралы хабардарлықты арттыру. Тиімді әзірленген және орналастырылған жарнама мақсатты аудиторияның назарын аударуға мүмкіндік береді, бұл оң имиджді және тұтынушылармен ұзақ мерзімді қарым-қатынасты қалыптастыруға ықпал етеді.
Медиа жарнамалар шешетін тағы бір маңызды міндет-веб-сайттағы немесе офлайн сату нүктелеріндегі трафикті арттыру. Мысалы, OLX хабарландыру қызметі сияқты танымал медиа платформаларда жарнамаларды орналастыру жаңа клиенттерді тартуға және жалпы сатылымды арттыруға көмектеседі. Сонымен қатар, медиа жарнаманы әлеуетті және қазіргі клиенттерге акциялар, жеңілдіктер, арнайы ұсыныстар және басқа маркетингтік іс-шаралар туралы хабарлау үшін тиімді пайдалануға болады.
Медиа жарнаманың маңызды нәтижесі – әлеуметтік желілер мен электрондық пошта арқылы жазылушылардың өсуі. Мақсатты аудитория белсенді платформаларда жарнама орналастыру жаңа жазылушыларды тартуға ықпал етеді, бұл өз кезегінде тұтынушылармен байланысты нығайтады және бренд туралы ақпараттың тұрақты ағынын қамтамасыз етеді.
Тиімді медиа жарнама брендтің оң қабылдауын қалыптастыруда да маңызды рөл атқарады. Шығармашылық және есте қаларлық бейнелерді қолдану арқылы компаниялар тұтынушылардың жадында қалатын ерекше стиль мен байланыстар жасай алады.
Жалпы, медиа жарнама – бұл бизнес үшін әртүрлі мәселелерді шешуге қабілетті қуатты құрал. Хабардарлықты арттырудан бастап сатылымды арттыруға дейін, дұрыс құрылған медиа кампания кәсіпорынның нәтижелерін айтарлықтай жақсарта алады және оның нарықта тұрақты дамуын қамтамасыз етеді.
Интернеттегі медиа жарнаманың түрлері
Медиа жарнаманың форматтары әртүрлі болуы мүмкін, барлығы сіздің мақсаттарыңыз бен міндеттеріңізге байланысты, мысалы, бренд туралы хабардарлықты арттыру, әлеуетті және бұрыннан бар тұтынушыларды кез келген акциялар/жеңілдіктер/ұсыныстар туралы хабардар ету және т.б., жаңа клиенттерді тарту, әлеуметтік желілердегі сайт/парақшаның трафигін арттыру, жаңа өнімді аудиторияға ұсыну және тағы басқалар. Медиа жарнаманың негізгі түрлерін талдайық:
- Медия баннерлер
Бұл мақсатты аудиторияның назарын аудару мақсатында веб-сайттарда орналастырылған графикалық элемент болып табылатын тиімді интернет-маркетинг құралы. Бұл шағын кескіндер максималды қолжетімділік пен әсерді қамтамасыз ететін бренд пен перспективалар арасындағы көрнекі көпір ретінде қызмет етеді. Медиа баннерлер одан да тиімді болатын негізгі элементтер:
- Клиенттердің назарын аударатын және оларды қызықтыратын тартымды тақырып пен қолтаңбаның болуы.
- Бренд стиліне сәйкес келетін сапалы және тартымды суреттердің/графиктердің болуы, олардың көмегімен сіз назар аудара аласыз және негізгі идеяларды жеткізе аласыз.
- Әрекетке жарқын және айқын шақыру, мысалы, сілтеме, жазылым, репост, сатып алу және т. б.
- Брендингті қосу логотипті немесе бренд туралы хабардар болуға, жарнамаға деген сенімді арттыруға және т. б. мүмкіндік беретін басқа бренд элементтерін қосуды білдіреді.
Медиа баннерлерді веб-сайттар, әлеуметтік желілер, жаңалық порталдары, мобильді қосымшалар сияқты әртүрлі платформалар мен сайттарға орналастыруға болады. Платформаны таңдау жарнама мәтініне және мақсатты аудиторияға байланысты болады.
Медиа жарнаманың бұл түрінің құны бірнеше факторларға байланысты: орналастыру аймағы, жарнама түрі және науқанның ұзақтығы. Маркетинг стратегиясы да үлкен рөл атқарады: медиа жарнамалар қымбат немесе бюджеттік болуы мүмкін. Жарнамалық науқанның максималды тиімділігіне қол жеткізу үшін компанияның бюджеті мен мақсаттарына көзқарасты бейімдеу маңызды.
Медиа баннерлердің басты артықшылығы – олар тауарлар мен қызметтердің кең спектріне, әсіресе сән, саяхат, ойын-сауық, техника және т. б. сияқты визуалды әлеуеті жоғары тауарларды жылжытуға жарамды.
- Бейне және аудио медиа
Аудиторияның назарын аудару үшін визуалды және дыбыстық компоненттерді қолданатын әртүрлі танымал сайттар мен бейне хостингтердегі жарнамалар ұсынылады. Бейне жарнамалар үшін динамика, түс гаммасы, сценарий, сюжеттік тақта өте маңызды, ал аудио жарнамалар дыбыстық хабарлама арқылы тиімді әсер етеді. Міндетті элементтер:
- Сценарий және баяндау: есте қалатын нақты және тартымды сюжет немесе сценарий;
- Көрнекі және дыбыстық эффекттер: назар аудару және сақтау үшін сапалы графика, анимация, музыка және дыбыстық эффекттер.
- Брендинг: логотиптің және танымалдылықты арттыру және компаниямен байланысты нығайту үшін брендтің басқа элементтерінің болуы.
- Әрекетке шақыру: сайтқа кіру немесе сатып алу сияқты шолудан немесе тыңдаудан кейін не істеу керектігі туралы нақты ұсыныс.
Бейне және аудио жарнамаларды әртүрлі платформаларда орналастыруға болады:
- теледидар және кинотеатрлар: аудиторияны жаппай қамту үшін;
- онлайн-платформалар: YouTube, әлеуметтік желілер, ағындық қызметтер;
- радио және подкасттар: аудио жарнаманың тиімді құралдары.
Бейне және аудио медиа жарнамалар көрнекі және дыбыстық түрде көрсетілуі мүмкін тауарлар мен қызметтерді жылжыту үшін тамаша сай келеді. Бұған сән өнімдері, техника, автомобильдер, ойын-сауық, туризм және білім беру қызметтері кіруі мүмкін. Бұл медиа жарнама форматының құны сіз жариялауды жоспарлап отырған платформаның ауқымы мен танымалдылығына, сондай-ақ жарнаманың ұзақтығы мен сапасына байланысты. Әдетте, ұзақ және жоғары сапалы роликтер үлкен бюджетті қажет етуі мүмкін. Дегенмен, онлайн платформалар мен мақсатты құралдардың пайда болуымен бейне және аудио жарнамалар шағын бизнес үшін де қолжетімді болды, бұл оларға медиа жарнама әлемінде тиімді бәсекелесуге мүмкіндік берді.
- Мәтіндік және графикалық жарнама
Мәтіндік және графикалық жарнама – бұл мәтін мен графиканың үйлесімі. Тұтынушыларға ақпараттың бүкіл әлемін аша отырып, мәтіндік және графикалық жарнама визуалды элементтермен қамтамасыз етілген негізгі идеяларды қысқаша және дәл жеткізуге тырысады. Мәтіндік және графикалық жарнама неден тұруы керек:
- Нақты және анық мәтін: оқырманды тез қызықтыра алатын қысқа және нақты хабарламалар.
- Қызықты графика: мәтіннің мағынасын көрсететін суреттер, иллюстрациялар немесе графикалық элементтер.
- Брендинг: логотиптің және бірыңғай стиль жасайтын брендтің басқа элементтерінің болуы.
- Сайтқа кіру немесе сатып алу сияқты нақты әрекетке шақыру.
Мәтіндік және графикалық жарнамаларды әртүрлі арналарда сәтті пайдалануға болады: әлеуметтік медиа, блогтар мен сайттар, электрондық пошта. Бұл әртүрлі тауарлар мен қызметтерді ілгерілету үшін сәтті пайдалануға болатын әмбебап құрал. Түсіндіруді қажет ететін өнімдерді, сондай-ақ әсіресе білім мен ойын-сауыққа бағытталған қызметтерді жарнамалау кезінде пайдалы.
Мәтіндік және графикалық жарнама кең ауқымды бизнес үшін қолжетімді. Тартымды макеттерді өз бетіңізше жасау және жарнамалық науқандарды оңтайландыру мүмкіндігі бар бұл формат әртүрлі бюджет деңгейлері бар компаниялар үшін тамаша таңдау болады.
- Бренд парақшалар
Бренд парақшалар – бұл виртуалды кеңістік, онда бренд өзінің бірегейлігін толық ашып, мәтінді, суретті және басқа интерактивті элементтерді біріктіру арқылы аудиториямен тереңірек әрекеттесе алады. Міндетті элементтер:
- Брендтің атмосферасын көрсететін жеке стильді қамтитын бірегей дизайн.
- Брендтің тарихын, оның құндылықтары мен өнімдерін/қызметтерін баяндайтын ақпараттық мазмұн.
- Көрнекіліктер: брендті қабылдауды толықтыратын фотосуреттер, бейнелер және графика.
- Сілтемелер және әрекетке шақыру: сайтқа кіру, ақпараттық бюллетеньге жазылу, тіркелу, сатып алу және т. б.
Бренд парақшаларды әртүрлі платформаларда орналастыруға болады: компанияның веб-сайты, әлеуметтік медиа, сандық іс-шаралар (онлайн презентациялар, вебинарлар немесе көрмелер). Бренд парақшалар бірегей имидж жасауға және тұтынушылармен өзара әрекеттесуге бағытталған компаниялар үшін ең тиімді болып табылады. Әсіресе сән, өнер немесе сән индустриясындағы компаниялар сияқты өз философиясын жеткізуге ұмтылатын брендтер үшін пайдалы. Брендтік беттерді құру және қолдау құны мазмұн көлеміне, жекелендіру дәрежесіне және интерактивті элементтерді пайдалануға байланысты өзгеруі мүмкін.
Мәтіндік және медиа жарнама: салыстыру
Мәтіндік медиа жарнама – бұл қызығушылықтар мен мәтінге негізделген ақылды таргетингті медиа жарнаманың креативті элементтерімен үйлестіру. Бұл стратегия пайдаланушы орналасқан мәтінге мүмкіндігінше сәйкес келетін жекелендірілген және тартымды жарнамаларды жасауға мүмкіндік береді. Жарнаманың осы екі түрінің айырмашылығы неде?
Медиа жарнама – бұл пайдаланушылардың максималды санына жетуге тырысатын қуатты құрал. Ол веб-сайттар, әлеуметтік желілер, тіпті теледидарлық бейнелер сияқты әртүрлі медиа сайттарда орналастырылған шығармашылық және көрнекі жарнамаларды жасауға бағытталған. Басты мақсат – баурап алу, эмоциялар тудыру және есте сақтау. Екінші жағынан, мәтіндік жарнама дәлдікке бағытталған. Ол пайдаланушы қарайтын мазмұнды талдауға негізделген және оның мүдделеріне сәйкес келетін тиісті жарнамаларды ұсынады. Мұндағы негізгі элементтер – кілт сөздер, іздеу сұраулары және қоршаған ақпараттың мәтіні. Жарнаманың бұл түрі пайдаланушыға шынымен қызықтыратын нәрсені ұсынуға талпынып, қажет кезде қажет жерде болуға тырысады.
Артықшылықтары мен кемшіліктері
Сайттың немесе кез келген басқа клиенттермен байланыс арнасының медиа жарнамасының артықшылықтары мен кемшіліктері бар.
Артықшылықтары:
- Көрнекі тартымдылық: медиа жарнамалар брендтің ерекшеленуіне және аудиторияның назарын аударуға мүмкіндік беретін күшті визуалды әсерге ие.
- Ауқымды қамту: әртүрлі медиа сайттарда (веб-сайттар, әлеуметтік желілер, теледидар) орналастыру әлеуетті клиенттердің максималды санына қол жеткізуге мүмкіндік береді.
- Эмоционалды әсер: эмоцияларды жеткізу және күшті визуалды бейнелерді жасау мүмкіндігі брендтің оң қабылдануын қалыптастыруға мүмкіндік береді.
- Брендинг: медиа жарнамалар логотиптерді, түстер схемасын және басқа бренд элементтерін пайдалану арқылы бренд туралы хабардарлықты арттыруға мүмкіндік береді
Кемшіліктері:
- Жоғары шығындар: танымал медиа сайттарда жарнамаларды орналастыру қымбатқа түсуі мүмкін, әсіресе бюджеті шектеулі шағын бизнес үшін.
- Әрдайым мақсатты аудитория бола бермейді: қызығушылық танытпайтын пайдаланушыларға назар аудару және жарнаманы бағыттау ықтималдығы..
- Шектеулі өзара әрекеттесу мүмкіндіктері: жарнаманың кейбір басқа түрлерінен айырмашылығы, медиа жарнамалар бір бағытты болып қалуы мүмкін және аудиториямен жедел өзара әрекеттесу мүмкіндіктерін ұсынбауы мүмкін.
- Тиімділік әрдайым өлшенбейді: медиа жарнаманың нәтижелерін өлшеу қиын болуы мүмкін, әсіресе инвестицияны қайтарудың нақты көрсеткіштеріне қатысты (ROI).
Медиа жарнаманың құны
Сіз медиа жарнамаға әртүрлі жолдармен тапсырыс бере аласыз және насихаттай аласыз: танымал платформаларда, әртүрлі веб-сайттарда, әлеуметтік медиа беттерінде және т.б. медиа жарнаманың құны сіз жариялауды жоспарлап отырған платформаның ауқымы мен танымалдылығына, жарнаманың ұзақтығына, сапасына және форматына байланысты. Демек, медиа жарнаманы жариялаудың нақты құнын атау қиын. Орташа алғанда, бағалар 2 млн теңгеден бастап, одан да жоғары болуы мүмкін.
Медиа жарнама: қызметтер және тиімділік
Қазіргі әлемдегі медиа жарнаманың тиімділігін өлшеу әртүрлі көрсеткіштерді қамтитын барған сайын күрделі және көпқырлы процеске айналуда. Кампанияның табыстылығын талдау кезінде бірнеше негізгі көрсеткіштерге назар аудару керек:
- Қамту (Reach): бұл белгілі бір кезеңде жарнамаға қол жеткізген бірегей пайдаланушылардың саны. Үлкен қамту сіздің жарнамаңыздың әлеуетті клиенттердің максималды санына жетуін қамтамасыз етеді.
- Көрсетілімдер (Impressions): жарнаманың қанша рет көрсетілгені. Бұл көрсеткіш сіздің жарнамаңыздың аудитория алдында қаншалықты жиі пайда болатындығы туралы түсінік береді.
- Әсер ету жиілігі (Frequency): бір пайдаланушының жарнаманы көруінің орташа саны. Оңтайлы жиілік аудиторияны шаршатпауға және қызығушылықты сақтап қалуға мүмкіндік береді.
- CTR (Click-Through Rate): жарнаманы басу санының оның әсер ету санына қатынасы. Бұл көрсеткіш жарнаманың қаншалықты сәтті назар аударатынын және әрекетке итермелейтінін өлшейді.
- CPM (cost per Mille): мың көрсетілім құны. Бұл параметр әр мыңыншы көрсетілімге қаражаттың қаншалықты тиімді жұмсалатынын анықтауға көмектеседі.
- Viewability (көріну): көріністердің жалпы санына қатысты көрінетін әсерлердің пайызы. Бұл көрсеткіш сіздің жарнамаңыздың аудиторияға шынымен көрінуін қамтамасыз ету үшін маңызды.
- Аудиторияның тоғысуы (Audience Overlap): әртүрлі жарнамалық науқандардың аудиториялары қаншалықты ұқсас екенін өлшеу. Бұл көрсетілімдердің шамадан тыс қайталануын болдырмауға көмектеседі.
- Search Lift: жарнамалық науқан басталғаннан кейін брендке немесе өнімге қатысты іздеулерді көбейту. Бұл жарнаманың пайдаланушылар мінез-құлқына әсерін бағалауға мүмкіндік береді.
- Brand Lift: жарнамалық науқанды өткізгеннен кейін аудиториядағы брендті қабылдаудағы өзгерістерді өлшеу. Брендті тану, сатып алу ниеті және сенім сияқты өлшемдерді қамтиды.
Осы көрсеткіштердің біріктірілген талдауы компанияларға өздерінің жарнамалық науқандарының тиімділігін егжей-тегжейлі бағалауға, стратегияларды бейімдеуге және мақсатты аудиторияға әсерін барынша арттыруға мүмкіндік береді.
Әлеуметтік желілердің белсенді дамуымен және шамадан тыс қанықтылықпен инфокеңістік, медиа-жарнама енді ілгерілетудің қосымша құралы емес, бизнесті дамыту мен ілгерілетудің қажетті бөлігі болып табылады. Интерактивтіліктің, бай суреттің, әрекетке шақыру форматындағы мәтіннің арқасында кәсіпкерлер өз брендінің танымалдылығын арттырады, тұтынушылардың назарын аударады және жаңа сатып алушыларды жеңеді.