Маркетплейстерде ілгерлету
Мазмұны
Бизнесіңіздің дамуы үшін сапалы өнім жеткіліксіз, сондай-ақ маркетинг кампанияларды белсенді жүзеге асыру маңызды. Байланыс орнатып, мақсатты аудиториямен коммуникация құру қажет. Тауарды ілгерлету құралдары осы мақсатқа жеткуге мүмкіндік береді.
Тауарды ілгерлету тәсілдері ерекшеленеді. Осы мақалада солардың бірі – маркетплейстердегі жариялымдарды талдаймыз.
Маркетплейстер қалай жұмыс істейді?
Маркетплейс – бұл адамдар тауарды сата алатын немесе сатып ала алатын платформа. Яғни, сатып алушылар мен сатушылар бір-бірін табатын онлайн-нарық. Маркетплейстерде тауарды сату үлкен бастапқы құралдарсыз трафиктің жоғары деңгейі бар белгілі платформаларда жариялануды бастауға мүмкіндік береді.
Мұндай платформалар сатушыларға кең аудиторияға қолжетімділікті қамтамасыз етеді, транзакциялар үшін инфрақұрылымды қамтамасыз етеді және тапсырыстарды басқару мен кері байланыс құралдарын ұсынады. Шағын және iрi бизнес үшiн сату процесiн жеңiлдете отырып, тауарлар мен қызметтердiң көрiнуi мен қол жетiмдiлiгiн арттыру есебiнен бәсекелестiк артықшылық жасай отырып, маркетплейстер қазiргi заманғы экономикада басты мәнге ие. Маркетплейстерде ілгерілету компанияларына өз қамтуын кеңейтуге және сатуды ұлғайтуға, сондай-ақ брендтің танымалдығы мен тұтынушылардың сенімін арттыруға мүмкіндік береді.
Маркетплейстерде сауда бастау
Маркетплейсте жариялануды тіркеу мен сатушы аккаунтын ашудан басталады. Келесі қадам, компания профилін толтыру, брендіңіз туралы қысқша бірақ ауқымды ақпарат беруіңіз қажет, яғниғ кімдігіңіз, нарықтағы тарихыңыз, қандай өнім/қызмет ұсынасыз және тағысын тағы. Мәселен, OLX хабарландырулар сервисінде бизнес-парақшалар функциясы бар, кәсіпкерлер бір-екі шерту жасап, ресми сайттың орнына компания логотипі бар, ақпараты жазылған парақша аша алады.
Содан кейін тауар ассортиментін жүктеу қажет. Хабарландыруларды бірінен соң бірін жариялаңыз, ақпараттың дұрыстығын, рәсімделуін тексеріп алыңыз.
Маркетплейсте ілгерлету стратегиясы
Таңдаған платформаға байланысты аркетплейстерде ілгерлету құралдары ерекшеленеді. Дегенмен, кез келген маркетплейсте жарияланғанда ескеретін стандарттар мен қағидалар бар:
- Контент сипаттамасы
Тауарларыңызға/қызметтерге ерекшеленетін, тартымды сипаттама жазыңыз. Сипаттамада функционалдығы, ерекшеліктері, материал сияқты клиент білуі қажет негізгі ақпарат қамтылу қажет. Мәтін стилистикасы мүмкіндігінше қарапайым болғанымен, барлық негізгі ақпаратты қамтуы маңызды. Тауардың сипаттамасын қалай сауатты жасау керектігі туралы толығырақ “Клиенттер тауарды сатып алуы үшін оны қалай таныстыру керек” мақаламыздан таныса аласыз.
- Фото мен видео
Маркетплейсте жарияланған кезде тауарлардың сапалы видеоларын бекіту өте маңызды. Егер мүмкіндік болса, онда сондай-ақ видеолар немесе анимациялар арқылы әрекетте тауарды көрсетуге болады. Сіздің видеоңыз барынша эстетикалық және ұқыпты көрінуі тиіс, сонда әлеуетті сатып алушылар сенімін жаулап аласыз,
- Кілт сөздерді пайдалану және SEO оңтайландыру
Мақсатты аудиторияңыздың іздеу сұрауларында жиі қолданылатын кілт сөздерге шағын талдау жасаңыз. Осылайша, сіз тауарларыңызды/қызметтеріңізді сату мүмкіндігін арттыра аласыз, өйткені пайдаланушылар көбінесе кілт сөздермен сатып алуды іздейді.
- Бағаларды, акцияларды және жеңілдіктерді басқару
Баға белгілеудің тиімді стратегиясын жасаңыз, ол үшін бәсекелестердің бағаларын талдаңыз, тауарлардың нарықтық құнын және бәсекеге қабілетті бағаларын анықтаңыз. Жиналған деректерге сілтеме жасай отырып, сіз үшін ең тиімді бағаны таңдаңыз. Сатып алушыларды түрлі акциялар, жеңілдіктер және адалдық бағдарламалары арқылы ынталандыруды ұмытпаңыз.
- Сатып алушылармен әрекеттесу және оң тәжірибені қалыптастыру
Сіздің брендіңіздің имиджі сіздің компанияңыздың ең тиімді жарнамаларының бірі болып табылады. Клиентке бағдарлануыңыз қажет, яғни клиенттермен үнемі байланыста болу, уақытында сапалы кері байланыс беру өте маңызды. Маркетплейстегі пайдаланушылардан сұрақтар мен пікірлер келіп түскенде оларға жауап беруің маңызды.
- Сатып алушылардың оң тәжірибесін қалыптастыру
Тауарлардың сапасынан басқа, сіз өз клиенттеріңізге сервистің жоғары деңгейін ұсынуыңыз керек, бұл тұтынушылардың клиенттік тәжірибесіне оң әсерін тигізеді және ұзақ мерзімді перспективада пайдаланушылар тарапынан клиенттерге бағдарлану мен адалдықты арттырады. Тауарларды жеткізу рәсімі барынша ыңғайлы, сапалы және жылдам екеніне көз жеткізіңіз. Форс-мажорлық жағдайлардың, атап айтқанда тауарларды қайтару мен айырбастаудың икемді шарттарының ескерілуіне назар аударыңыз.
- Профайлды оңтайландыру
Сатушының профилін толтыру кезінде барлық қажетті ақпаратты беру өте маңызды, бірақ артық, қажетсіз деректерді қоспаңыз. Мысалы, профильде ұсынылуы тиіс негізгі ақпарат: бұл негізгі ақпарат, логотип, мекенжай, байланыс деректері.
- Тегін маркетплейс құралдарын пайдалану
Сатуды ұлғайтуға және трафикті арттыруға ынталандыратын маркетплейсте ұсынылған барлық ықтимал құралдарды барынша пайдаланыңыз.
Маркетплейстердегі жарнама
Маркетплейстерде жариялану түрлі жарнама құралдарын пайдалануды ескереді, мәселен OLX хабарландырулар сервисі кәсіпкерлерге бизнесті ілгрелетудің түрлі мүмкіндіктерін ұсынады:
- “Жеңіл старт” – көру көрсеткіштерін 4 есе ұлғайту, “Топ-хабарландыру” қызметі 3 күнге жарамды.
- “Жылдам сауда” – “Топ-хабарландыру” 7 күнге жарамды, тізімде үш рет көтеру мүмкіндігі. Бұл пакет көмегімен тез әрі қысқа мерзімде сатылым жасауға болады.
- “Турбо сауда” – көру көрсеткіштерін 30 есе ұлғайту, “Топ-хабарландыру” 30 күнге жарамды, 9 “рет тізімде көтеру”, “VIP-хабарландыру” 7 күнге жариялау мүмкіндігі.
Маркетплейсте ілгерлету кәсіби қызметтері
Маркетплейстерде жарнамалық құралдар бөлек, виртуалды көмекшілер де бар. Мысалы, маркетплейстерде ілгерлету маманы. OLX хабарландырулар сервисінде менеджер барлық сұрақтарды шешуге көмектесе алады, бизнесті дамыту, хабарландырулар тиімділігін талдау сияқты эксперттік қызметін ұсынады.
Тауарларды маркетплейстерде ілгерлету үлкен трафикке қиындықсыз шығып, брендіңіз, тауар/қызмет туралы үлкен аудиторияға айтып, өніміңізді ұсынудың таптырмас мүмкіндігі.