Маркетплейстегі CTR дегеніміз не және оны қалай көбейту керек?
Мазмұны
Маркетингте көптеген құралдар, стратегиялар мен көрсеткіштер бар. Олардың бірі – шерту жылдамдығы, басқаша айтқанда, аудиторияның белгілі бір тауарға / қызметке реакциясын түсіну. Бұл құрал сіздің жарнамаңыздың көрсеткіштеріне тікелей байланысты, ол сіздің ассортиментіңіздің өзектілігін және тұтынушылардың көңіл-күйін түсінуге мүмкіндік береді.
Шерту жылдамдығын қалай ұлғайтуға болады? Қалай әсер етеді және не үшін қажет? Осы мақалада бірге түсінуге тырысайық:)
CTR дегеніміз не?
CTR – бұл онлайн кеңістіктегі жарнаманың/науқанның/бағдарламаның басылу көрсеткішін білдіретін ағылшын тіліндегі метрика. Бұл көрсеткіш пайызбен өлшенеді және мына формуламен есептеледі: шерту саны / (бөлу) көрсетілімдер саны * (көбейту) 100%.
Осы формулаға сүйене отырып, адамдар сіздің өніміңіздің/қызметіңіздің картасын неғұрлым жиі басса, CTR мәні соғұрлым жоғары болады. Осы метриканың көмегімен сіз адамдардың не қызықтыратынын, олар үшін қандай өнім тартымды екенін, қандай реакция тудыратынын және тағысын тағы түсіне аласыз.
Маркетингтегі CTR дегеніміз не?
Маркетплейстегі CTR-ге әсер ететін бірнеше факторлар бар:
- Контент пен тауар суретінің сапасы
Сіздің жарнамаңыздың басылуы сіздің тауар картаңызды қалай рәсімдегеніңізге тікелей байланысты. Егер сіздің жарнамаңыздың сипаттамасында грамматикалық қателер көп болса, құрылымдалған мәтін, сапасыз фотосуреттер немесе интернеттен жүктелген суреттер болса, мұның бәрі сіздің әлеуетті тұтынушыларыңызды алшақтатады. Эстетикалық көріністің маңызы зор, сондықтан жарнаманың дизайнына мән беру қажет.
- Мақсатты аудитория үшін ұсыныстардың өзектілігі
Ұсынған контентіңіз жақсы болса, бірақ шерту жылдамдығы әлі де төмен болса, жарнаманы жариялаған алаң немесе тауарлар санатын дұрыс таңдамаған болуыңыз мүмкін. Мақсатты аудиторияңыз болмағандықтан, пайдаланушылар сіздің жарнамаға қызықпауы мүмкін.
- Тауар тақырыптары мен сипаттамаларының тиімділігі
Тауарды жақсы сипаттайтын жарнама тақырыбын таңдау маңызды. Бұған дейін сұранысыңыз бойынша кілт сөз тіркестері мен сөздерге аздап талдау жасауды ұсынамыз, осылайша сіз жарнамаңызды мүмкіндігінше тиімді орналастыра аласыз.
- Маркетплейстегі тауарлардың көрінуі
Маркетплейстерде күн сайын көптеген хабарландырулар жарияланады, сондықтан өз ұсыныстарыңызды үнемі жаңартып отыру қажет. Көптеген маркетплейстер жарнамалардың көріністері мен басылуын жақсартуға мүмкіндік беретін әртүрлі жарнамалық құралдарды ұсынады.
CTR есептеу: өнімнің CTR картасын қалай білуге болады?
Сіз CTR-ді мына формула бойынша есептей аласыз: “шертулер санын” “көрсетулер санына” бөліп, 100% көбейтіңіз. Сонымен қатар, сіз маркетплейстерде сіздің орналастыруыңыз туралы жалпы статистикамен таныса аласыз.
Мысалы, OLX хабарландыру қызметінде хабарландыру тақырыбының астында сіз “Статистика” бөлімін таба аласыз, онда сізге хабарландырулар саны, көру саны туралы мәліметтер қол жетімді болады. Телефон нөмірі және “таңдаулылар” тізіміне жарнаманы қанша қолданушы қосты. Бұл сондай-ақ мақсатты аудиторияның қалауының жалпы тенденцияларын анықтауға көмектеседі.
CTR неге әсер етеді және оны қалай арттыруға болады?
Маркетплейсте CTR ұлғайтудың бірнеше әдісі бар:
- Өнімдердің суреттері мен контентін оңтайландыру – жақсырақ мазмұн жасаңыз, ұсынысыңызды әдемі безендіруге үйреніңіз.
- Кілт сөздерді пайдалану және SEO оңтайландыру – ұтымды сипаттама мен тақырып жазуға, сондай-ақ мақсатты аудиторияның назарын барынша тартуға көмектеседі.
- Тартымды және ақпараттық сипаттамаларды жасау әлеуетті тұтынушылардың назарын аударады. Тақырыптар тартымды болуы қажет.
- Бәсекелестерді бақылау және олардың сәтті стратегияларын талдау. Нарықтағы басқа ойыншыларды зерттеу арқылы сіз пайдаланушыларға не ұнайтынын және не ұнамайтынын, қандай тенденциялар өзекті екенін және үлкен сұранысқа ие екенін түсінесіз.
- CTR бақылау Google Analytics сияқты үшін аналитикалық құралдарды пайдалану, орналастыруларыңыздың тиімділігін егжей-тегжейлі талдауға мүмкіндік береді.
CTR деректерін алу арқылы сіз не сұранысқа ие өнімдер, маркетплейс аудиториясын не қызықтыратынын түсініп, сұраныстағы өнімді жариялап, сата аласыз.