Е-mail маркетинг арқылы қалай бизнесті жылжытуға болады?

Как продвигать бизнес через e-mail маркетинг? | OLX.kz

Е-mail маркетинг деген не?

Жіберілім деген не? E-mail маркетингі – сіздің электрондық пошта  арқылы брендті жылжыту әдістерінің бірі, яғни, электрондық пошта арқылы әртүрлі алушыларға хаттар жіберу. Бұл қарым-қатынасты сақтаудың, ақпараттандырудың, соңғы жаңалықтар мен ағымдағы ұсыныстарды қамтудың тамаша әдісі ғана емес, сонымен қатар жұмыстағы бизнес-процестерді оңтайландыру құралы, атап айтқанда, менеджерлердің жүктемесін жеңілдетеді. 

Бизнеске арналған e-mail жіберілім

Маркетингтің e-mail міндеттері клиенттермен және серіктестермен кері байланысты ұстап тұру, аудиторияға жаңалықтарды тез жеткізу, сол арқылы бренд пен компанияға танымалдылықты және сенім деңгейін арттыру болып табылады. Бұл құрал қайтадан сатуды ұйымдастыруға, клиенттерді қайтаруға және әлеуетті сатып алушыларға жетуге, яғни компанияны адалдыққа шоғырландыруға, аудиториядан кері байланыс алуға, сөйтіп өз ұсыныстары мен өнімін/қызметін жақсартуға көмектеседі.

E-mail рассылка для бизнеса | OLX.kz

Мазмұнды хат жазу жолдары қандай? 

E-mail маркетинг стратегия тиімді жұмыс істеуі үшін электрондық хат мазмұнды болуы тиіс: 

  1. Жіберілім мақсатын анықтаңыз: клиенттерді хабардар ету, әрекетке шақыру, қосымша трафикті тарту, қарым-қатынасты бекіту. Тиімді e-mail маркетингі электрондық поштаның бірнеше түріне бөлінеді: жарнамалық хаттар, ақпараттық хаттар, немесе клиенттерді қайта тарту (мысалы, бұрын сауда жасаған сатып алушыны қайта тарту, брендіңіз туралы ұмытыпауы үшін және қайтып оралуы үшін онымен байланыста болу).
  2. Бәсекелестеріңізді талдаңыз, нарықтағы негізгі ойыншылар  болып табылатын басқа компаниялар электрондық хаттарды қалай жасайтынын талдаңыз.
  3. Алушылар базасын жинаңыз: сіздің электрондық хаттарыңыз кімге жіберіледі. Қазіргі клиенттердің, әлеуетті сатып алушылардың есебін жүргізу, мақсатты аудиториямен жиі қарым-қатынас жасау, клиенттік базаға жазылу немесе тіркелу үшін әртүрлі сыйлықтар немесе жеңілдіктер арқылы жаңа аудиторияны тарту маңызды.
  4. Электрондық поштаны алушы базасының тиімділігін арттыру үшін өніміңізге/қызметіңізге немесе электрондық пошта арқылы жіберуді жоспарлап отырған ұсынысыңызға байланысты аудиторияңызды жас, жыныс немесе хобби бойынша сегменттеу өте маңызды. Тұтынушы базасын осылайша жекелендіру электрондық хаттар жіберілім тиімдірек етуге мүмкіндік береді. 
  5. Жіберілген хат мазмұны: электрондық хат қандай ақпаратты жеткізеді. Сіз өзіңіздің мақсатты аудиторияңызды кейбір жаңалықтар, жеңілдіктер немесе жарнамалар туралы жай ғана хабардар етуді жоспарлайсыз ба, әлде сіздің жіберілім мақсаты сату сипатында бола ма және тұтынушыларды әрекет етуге шақыра ма? Электрондық хаттың мазмұнына келетін болсақ, хат мәтінінің қысқа, түсінікт және жылдам оқылатыны өте маңызды. Сонымен қатар, 10 секундтан кейін клиент хатты жай  жауып,  оны спам қалтасына жібермеуі үшін клиентті қызықтыратын және көзге түсетін нәрсе қосу маңызды. Ол үшін жоғары сапалы инфографиканы, жағымды көрнекі бейнелерді және суреттерді пайдаланыңыз. Мәтіннің мазмұны грамматикалық тұрғыдан дұрыс жазылуы керек және пайдаланушыға белгілі бір пайда әкелуі керек: чеклистер, лайфхактар ​​және тағысын тағы. 
  6. Жіберу жоспарын жасаңыз: кімге, қашан, қай уақытта, қандай мөлшерде және қандай тақырыптағы электрондық хаттар жіберіледі. Хат мәтінінде клиенттердің оны кімнен алғаны, құттықтау бөлігі және бұл хаттың осы нақты адамға неліктен жеткізілгені туралы түсініктеме болуы керек. Соңында хабарландыруларға жазылудан бас тарту және компанияңыздан кез келген электрондық хаттарды алу мүмкіндігі туралы тармақты қосуды ұмытпаңыз. Бұл сіздің компанияңыздың басқа адамдардың жеке шекараларына деген құрметін көрсетеді, бұл тағы да жоғары адалдық пен клиенттерге қамқорлық көрсету белгісі. 
Инструменты e-mail маркетинга | OLX.kz

Электрондық хаттар жіберілім процесін қалай оңтайландыруға болады?

Егер мақсатыңыз тым үлкен және компанияңыз тек бастапқы даму сатысында болса, e-mail маркетингін өзіңіз жүзеге асыра аласыз. Сіздің бизнесіңіз ауқымы ұлғайған сайын мұндай жіберілімдер автоматтандырылғаны жөн. Осы мақсатта сіз тіркеліп, клиенттермен үздіксіз байланыса алатын пошталық тізім қызметтері қол жетімді. Қызметті таңдаған кезде шарттарды, қызмет көрсету ережелерін, шектеулерді және алынған қызметтердің тарифтерін мұқият оқып шығыңыз.

E-mail  маркетингінің көрсеткіштері

Хаттар жіберілім аяқтағаннан кейін, өз ақшаңызды үнемдеу және сізге және өніміңізге не тиімді екенін түсіну үшін әрқашан оның тиімділігін талдаңыз. Тиімділікті талдау үшін e-mail маркетингінің жеткізілмеген хаттар саны; электрондық поштаны ашу жылдамдығы; спамға жіберілген электрондық хаттардың пайызы; жазылымдардан бас тарту және хабарландыруларды өшіру саны; поштаны жібергеннен кейін клиенттерден кері байланыс алу сияқты құралдар бар. 

Жарнама әдісінің төмен құны, тұтынушылардың назарын арттыру және сіздің бренд туралы хабардар болу, аудиторияңызбен байланыста болу, өніміңізді/қызметіңізді жақсарту, тұтынушыларды ұстап тұру және қосымша сатылымдарды тарту мүмкіндігі е-mail маркетингінің артықшылығы болып есептеледі. 

Вашу заявку відправлено
Қате