Дропшиппинг дегеніміз не және онымен қалай жұмыс істеуге болады 

Работа по дропшиппингу что это? | OLX.kz

Дропшиппинг — бұл қазіргі әлемде танымал болып келе жатқан бизнестің инновациялық моделі. Көптеген жаңа кәсіпкерлер үшін өз бизнесін бастап кетуге инвестиция табу өте қиын, дәл осындай жағдайларда олар Бизнестің дропшиппинг моделіне жүгінеді.

Бұл мақалада біз дропшипингтің не екенін, оның қалай жұмыс істейтінін, оның оң және теріс жақтарын қарастырамыз және осы модель негізінде табысты бизнес құру бойынша практикалық кеңестер береміз.

Дропшиппинг дегеніміз не?

Дропшиппинг — бұл сатушы тауарларды қоймада сақтамай, бірақ тапсырыс түскен кезде сатушының клиенттеріне тауарларды тікелей жіберетін жеткізушімен келісім жасайтын сату әдісі. Басқаша айтқанда, бұл жағдайда кәсіпкер тауарларды өндіру және сақтау кезеңдерін азайтып, тапсырыс берушілер мен жеткізушілер арасындағы делдал болады. Кәсіпкерлер өз қызметін интернет-дүкендерде жүрізеді, оның ассортименті әр түрлі болуы мүмкін. Мұның бәрі сату және жеткізу арналарын қалай құруына байланысты болады. 

Дропшиппингте кәсіпкерлер өнімді жеткізушілерден сатып алатын көтерме бағаға үстеме ақы алады. Бұдан басқа, сіз өз өнімдерін жарнамалау, сату және жылжыту үшін тауар өндірушілерден қосымша пайыз ала аласыз. Жеткізушілердің сізбен ұзақ мерзімді ынтымақтастық орнатқаны тиімді, өйткені сіздің интернет-дүкеніңіз ол үшін қосымша өткізу нарығына айналады.

Что такое дропшиппинг? | OLX.kz

Дропшиппинг қалай жұмыс істейді? Дропшиппинг бойынша жұмыс дегеніміз не?

Қысқаша айтқанда, дропшиппинг процесі негізгі үш қадамды қамтиды:

  1. Сатып алушы тапсырысты сатушының интернет-дүкеніне орналастырады.
  2. Сатушы тапсырысты жеткізушіге береді.
  3. Жеткізуші тауарды сатушының клиентіне тікелей жібереді.

Дропшиппингтің бизнес-моделінің ерекшелігі сол, онда тауарларды өндіру, сақтау және жеткізу кезеңдері болмайды. Осылайша, кәсіпкерлер үшін жеткізушілермен байланыс орнату, өндірушілердің сенімділігі мен адалдығына көз жеткізу, мүмкіндігінше көп клиент интернет-дүкеннің қызметтеріне жүгініп, пайдалануы үшін маркетингтік стратегияны тиімді жүзеге асыру маңызды.

Егер сіз дропшиппингпен жұмысты бастауды жоспарласаңыз, келесі қадамдарды орындауыңыз керек:

  1. Өзіңізге ұнайтын сала мен нишаны таңдау (интернет-дүкенде клиенттерге ұсынуға жоспарлап отырған тауарлар); 
  2. Жеткізушілерді іздеу (өнімнің сапасына кепілдік берумен қатар, тиімді көтерме баға мен жақсы, қолайлы ынтымақтастық шарттарын ұсынатын адал серіктестерді табу маңызды); 
  3. Өнім берушімен қызмет көрсету туралы шарт жасау (өнім берушіге қаншалықты сенгеніңізбен, қызметіңізді заңды түрде бекітіп алыңыз: ынтымақтастықтың барлық мерзімдерін, шарттарын, форс-мажорлық мән-жайларды және т. б. көрсетіңіз);
  4. Өзіңіздің интернет-дүкеніңізді құру (үздіксіз жұмыс істеудің негізгі міндеті – сату арнасын құру, мақсатты аудиторияңызды табу және мүмкіндігінше көп клиенттерді тарту, сондықтан сапалы және тартымды интернет-дүкен құру үшін қаржыңыз бен ресурстарыңызды инвестициялаудан қорықпаңыз);
  5. Тауарларды жариялау және орналастыру (сіз өзіңіздің ассортиментіңіз туралы ақпаратты тек интернет-дүкенде ғана емес, сондай-ақ әлеуметтік желілердегі парақшаларда, сайттарда және т. б., сонымен қатар OLX хабарландыру қызметі сияқты танымал платформаларда жариялай аласыз); 
  6. Ілгерілету және жылжыту, сату арналарын талдау (клиенттермен қалай тиімдірек жұмыс істеу керектігін және жаңа әлеуетті сатып алушыларды табу үшін жұмысыңызға үнемі талдау жасаңыз. Интернет-дүкеннің жарнамасына ақша салудан тартынбаңыз, бұл сіз үшін клиенттер тартудың негізгі көзі); 
  7. Тапсырысты рәсімдеу (клиент тарту тәжірибесін пысықтаңыз: сіздің клиенттеріңіз сізбен қалай байланысады, сіз оларға қалай кері байланыс жасайсыз және т. б.); 
  8. Жеткізушіні келіп түскен тапсырыстың егжей-тегжейлері туралы хабардар ету (тапсырысты рәсімдегеннен кейін ол туралы барлық ақпаратты жеткізушіге беру қажет); 
  9. Клиенттің мекенжайы бойынша тапсырысқа сәйкес тауарды жіберу (жеткізушілердің дропшиппермен өзара әрекеттесуінің белгілі бір форматтары бар: жеткізуші тапсырыстарды дропшиппер атынан жібереді немесе жеткізуші тапсырыстарды өз атынан жібереді);
Как работает дропшиппинг? | OLX.kz

Дропшиппингтің артық және кем тұстары

Артықшылығы:

  • Бастау кезінде шығынның аз болуы.
  • Тауарларды сақтау қажет емес.
  • Әлемнің кез келген нүктесінен жұмыс істеу мүмкіндігі.

Кемшіліктері:

  • Тауарлық-материалдық қорлар мен жеткізулерді толыққанды бақылай алмау.
  • Қайтаруды өңдеудегі қиындықтар.
  • Сенімді жеткізушілерді табу қажеттілігі.

Дропшиппинг бойынша бизнес: неден бастау қажет?

  1. Бағытты таңдау:
    Идеяларды іздеу үшін әлеуметтік желілерде, маркетплейстерде танымал тауарларға талдау жасау және аналитикалық құралдарды қолдану ұсынылады. Мұндай егжей-тегжейлі талдау сізге нарықта не сұранысқа ие екенін, қазіргі заманғы тұтынушылардың қажеттіліктері мен қалауларын және т. б. түсінуге мүмкіндік береді. Платформадағы танымал сұраныстарды көру үшін OLX хабарландыру сервисін қарауға болады.
  2. Өнім көрсетушілерді іздеу:
    Өнім жеткізушілері мен өндірушілерін іздеу үшін «AliExpress», «Pinduoduo» және т.б. платформаларды пайдаланыңыз. Жеткізушіні таңдаудағы ең маңыздысы –бұл сенімділік және бірлескен ынтымақтастық үшін қолайлы жағдайлар жасалуы. Платформада бірінші көзге түскен сатушыға тоқтамаңыз, бірнеше дүкендерді зерттеңіз: қандай шарттар ұсынылады, жасалған сәтті мәмілелер саны, дүкеннің құрылған күні және т. б. Үлкен партиядағы тауарға тапсырыс берудің қажеті жоқ, өйткені алдымен өнімнің сапалы екеніне және жеткізуші шарт талаптарын толық орындайтындығына көз жеткізіп алғаныңыз дұрыс.
  3. Бағаны қалай белгілеу керек:
    Тауар шығындарын, платформа комиссияларын, үстеме бағаны және нарықтағы бағаның бәсекеге қабілеттілігін қарастырыңыз. Сіздің өніміңіздің құны өте төмен немесе керісінше жоғары болмауы керек. Бағаны қалай дұрыс қою керектігі туралы қосымша ақпаратпен “Баға белгілеу дегеніміз не?” мақаласынан таныса аласыз. 
  4. Дропшиппинг бойынша тауарларды қайда сатуға болады:
    Жеке интернет-дүкеніңіз болсын, әлеуметтік желілер мен маркетплейстерді қолданыңыз. Біз OLX хабарландыру қызметіне тіркелуді ұсынамыз, оның көмегімен сіз клиенттерді оңай және тез таба аласыз. Өткен жылы OLX белсенді пайдаланушыларының саны 11 миллион адамды құрады, хабарландырулар саны 25,5 миллионнан асты. Әр түрлі жарнамалық құралдардың, қызмет пакеттерінің, «Бизнес-парақша» мүмкіндіктерінің арқасында сіз өз бизнесіңізді оңай дамыта отырып, әлеуетті клиенттерді табасыз және сатылымды арттыра аласыз.
  5. Тек сізден сатып алу үшін не істеу керек? 
    Бірегей ұсыныстарды, тауардың шынайы боямасыз сипаттамасын жасаңыз, акциялар өткізіңіз және жеке брендіңізді сата біліңіз.

Dropshipping — бұл кәсіпкерлер үшін өз бизнесін минималды инвестициялармен бастаудың бірегей мүмкіндігі. Дұрыс көзқарас пен стратегия көмегімен дропшиппинг тұрақты табыс көзі бола алады. Бұл бизнестегі сәттілік нарықты мұқият талдауға, дұрыс жеткізушілерді таңдауға және тиімді маркетингтік тәжірибеге байланысты. 

Вашу заявку відправлено
Қате