Chat GPT бизнеске қалай әсер етеді?

Как Chat GPT влияет на бизнес? | OLX.kz

Көптеген кәсіпкерлер мен менеджерлерді компанияның жұмысын қалай жақсартуға болады деген сұрақ мазалайды. Бизнес-процестерді автоматтандыру мен трансформациялау ең дұрыс шешім. Технологиялар қарқынды дамып келе жатқан заманда консерватив болу қалу мүмкін емес, өйткені адам өмірінің басым бөлігі цифрлық форматқа ауысты. Әсіресе бизнес секторы үшін цифрландыру аса өзекті екені анық. Нарықтағы өзгерістер мен үрдістерге бейімделу, трендті ескере отырып, клиенттердің де қажеттіліктерін қанағаттандыру табысты бизнес үшін аса маңызды. 

Chat GPT деген не? 

Жұмыс процестерін автоматтандырып, оңтайландыру үшін адамның қатысуынсыз тапсырмаларды орындауға қабілетті жасанды интеллект. Олардың ішінді Chat GPT ең танымалы әрі пайдалануда қолайлысы. 

Chat GPT қалай жұмыс істейді? Chat GPT нейрожелісі адам қарым-қатынасына жақын форматта мәтін жазатын қабілеті бар жасанды интеллект чат-боты. Яғни, сұрақтарға барынша дұрыс әрі табиғи жауап беретін виртуалды көмекші. Дегенмен нейрожелілер тек тілдік үлгі екенін ескерген жөн, сондықтан олар жаңа идеялар ұсына алмайды. Нейрожелілер түрлі ақпарат көздерін зерттеу арқылы жауап береді. 

Чат GPT что это? | OLX.kz

Бизнесте жасанды интеллект қолдану

Жасанды интеллект бизнеске тез әрі тиімді бейімделіп кетті, бұл оның түрлі бизнес салаларындағы танымалдығын түсіндіреді:

  • Банк ісі
    ЖИ клиенттердің төлем қабілеттілігін бағалауға, тәуекелдерді тиімді басқаруға, клиенттер үшін сервис пен қызметтерді жақсартуға мүмкіндік береді, мысалы, мобильді банктік қолданбалардағы ресми сайттардағы чат-боттар.
  • Ақпараттық қауіпсіздік
    Алаяқтыққа қарсы күрестің түрлі технологияларын әзірлеу және жақсарту, жаңа қауіптердеің алдын алу үшін ескі қауіптерге талдау жүргізу мүмкіндігі, жалпы дерекқорды құру үшін мәліметтерді жинақтау және тағысын тағы. 
  • Өнеркәсіп
    Жұмыс процестерін автоматтандыру, компания шығыстарын оңтайландыру, жұмыс өнімділігін, сапасын және тиімділігін арттыру, өндірістік процестерді бақылау, жабдыққа диагностика жүргізу мүмкіндігі.
  • Сауда
    Ритейлдегі ЖИ сатып алу белсенділігін арттыруға, пайданы арттыруға, маркетингтік стратегияларды неғұрлым тиімді іске асыруға, клиенттермен коммуникацияны жолға қоюға, адалдық бағдарламаларын дамытуға  мүмкіндік береді.
  • Медицина
    Базалық қызметтер, клиникалар/ауруханалар сервисі бойынша бастапқы консультация беру, іс жүргізу, жабдықтарды диагностикалау, клиенттердің деректерін жинау, клиенттерге бағдарлануды дамыту және жақсарту.

Бизнес қызметіндегі жасанды интеллект: не үшін қажет?

Бизнес-процестерге жасанды интеллект енгізудің негізгі артықшылықтарын егжей-тегжейлі талдайық.  Оны қандай аспектілерде және нақты міндеттерде пайдалануға болады және ол не үшін қажет:

  • Кездесулерді жоспарлау
    Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымының экономистері өз зерттеулерінің нәтижесінде ЖИ адамдардың өздеріне қарағанда бір күнге/ұйым үшін/жеке пайдалану үшін жоспарлауды және міндеттерді қоюды жақсы атқара алады деген қорытындыға келді. Мысалы, Chat GPT шақыруларды тарату, кездесулерді брондау, қабылдауға жазылу және т.б. міндеттерді өзіне алуы мүмкін.
  • Презентациялар жасау
    ЖИ әдіснаманы үздік алмастырушы болып табылады, себебі жоспарды дұрыс және дұрыс құру кезінде модель презентацияның тамаша құрылымын әзірлей алады. Сонымен қатар, белгілі бір адамдар тобына, яғни мақсатты аудиторияға арналған презентация жасай аласыз. ЖИ арқылы тұсаукесер жасау үшін нақты жоспар қою, тақырыпты көрсету және жеткізу қажет негізгі идеяларды сипаттау қажет.
  • Клиенттермен кездесулердің қысқаша түйіндемесін жасау 
    Chat GPT қысқа түйіндеме жазуға көмектеседі. Бұл сіздің компанияңыз үшін құнды ақпаратты сақтауға және алуға, есеп жүргізуге, көрсетілетін қызметтердің сапасын бақылауға мүмкіндік береді, осылайша көрсетілетін қызметті жақсартуға және клиенттерге бағдарлануды арттыруға мүмкіндік береді.
  • Сатып алу процесін оңтайландыру
    Жасанды интеллект клиенттерге тауарды таңдап, одан әрі оны сатып алуды ресімдеуге мүмкіндік береді. Модель клиенттердің түрлі сұрақтарына жауап береді, туындаған проблемаларды, оның ішінде техникалық қиындықтарды және тағысын тағы шешеді.
  • Маркетингтегі статистика және талдау үшін деректер жинау
    Сіз өткен сатылымдарыңыз немесе маусымыңыз бойынша дайын талдауды, сондай-ақ оған қатысты барлық тәуекелдерін және егжей-тегжейлі болжамын ала аласыз. Деректер жинау және талдау бәсекелестердің қызметіне және тұтастай алғанда нарықтағы барлық жағдайына да қатысты.
  • Жұмыс уақытын оңтайландыру
    Сіздің қатысуыңызды және араласуыңызды талап етпейтін тапсырмаларды тапсырғандықтан, сіз өзіңіз үшін уақыт ұтасыз. Жасанды интеллект алдына қойылған міндеттерді өз бетінше шешеді, сонда сіз басқа да маңызды және стратегиялық міндеттерге ден қоя аласыз.
  • Клиенттік қолдау
    Chat GPT – бұл сіз ИИ-ға алдын ала қойған жауаптар мен деректер негізінде сіз үшін клиенттеріңізбен қарым-қатынас жасауға мүмкіндік беретін чат-бот. Қандай да бір проблемалар, сұрақтар туындаған жағдайда, сіздің сатып алушыларыңыз жедел әрекет пен клиенттік қолдауды ала алады.
Внедрение искусственного интеллекта в бизнес | OLX.kz

Жасанды интеллектті бизнеске енгізу

Жасанды интеллект қалай жасалады? ЖИ енгізу бірнеше кезеңнен тұрады:

  • ЖИ орындайтын міндеттер мен мақсаттар анықталады;
  • деректерді жинау және талдау жүзеге асырылады – бұл жасанды интеллект үлгісін үйрету. Бұл кезеңде сіз барлық қажетті және қол жетімді ақпаратты жинап, дайындайсыз, содан кейін ол ЖИ-ді үйрету үшін пайдаланылады;
  • сәйкес алгоритм және ЖИ моделі таңдалады: нейрондық желі, классикалық машиналық оқыту алгоритмі және т.б. Таңдау мақсаттарға, сипаттамаларға,
  • құрылған деректерге және күтілетін нәтижеге негізделуі керек; ЖИ моделі сіз өңдеген және талдаған деректер арқылы оқытылады;
  • оңтайландыру және тестілеу процесі құралдың өнімділігін және жалпы дұрыс жұмысын тексеруге мүмкіндік береді: жауаптар қаншалықты дәл, нәтижелер компания үшін қаншалықты қанағаттанарлық және т.б. Қажет болған жағдайда қосымша өңдеулер мен оңтайландырулар жүргізіледі;
  • модель сәтті сынақтан өткеннен кейін ғана компаниямен жүзеге асырылады және белсенді түрде пайдаланылады. Дайындалған құрал сіз орнатқан жүйеге сәтті біріктірілуі керек немесе сіз осы үлгіні пайдалану үшін арнайы қолданба жасай аласыз.

Chat GPT пайдалану артықшылықтары мен кемшіліктері

Chat GPT көптеген жұмыс процестерін оңтайландырады, уақытты және ресурстарды үнемдейді, жауап жылдамдығын арттыру арқылы клиенттерге бағдарлануды арттырады, пайдаланушы тәжірибесін жақсартады және тағы басқалар. Алынған мәтінді талдау және оның негізінде пайдалы және ақпараттық толықтырулар, ақпарат беру, клиенттермен сұрақ-жауап форматында еркін байланыс жасау мүмкіндігі және т.б.

Дегенмен, бірқатар артықшылықтарға қарамастан, осы ЖИ құралының белгілі бір шектеулері бар, мысалы, chat GPT сізге «бірегей өнім» бере алмайды, сондай-ақ ЖИ сұрақ немесе контексті дұрыс түсіндірмеуі мүмкін, осылайша сіздің клиенттеріңізге дұрыс жауап бермейді.

Бизнес процестердегі жасанды интеллект – компанияны автоматтандыруға, оңтайландыруға, өнімділігін арттыруға және көрсеткіштерін жақсартуға мүмкіндік беретін өте сенімді және қажетті нәрсе. ЖИ базалық, техникалық операцияларын табыстау арқылы сіз өз қызметкерлеріңізді күнделікті жұмысты орындаудан босатасыз, оларға неғұрлым стратегиялық міндеттерге жұмсауға болатын бос жұмыс уақытын одан да көп ұтасыз.

Вашу заявку відправлено
Қате