Бизнес үшін өтпелі талдау: ол не, мақсаты мен құралдары

Сквозная аналитика для бизнеса: что это, цели и инструменты | OLX.kz

Бәсекелестік өткір тақырыпқа айналып отырған қазіргі нарық саласында лидтер мен трафикті тиімді қадағалау табысты бизнес стратегиясының ажырамас бөлігіне айналды. Трафиктің қай арнасы нақты сатылым әкелетінін түсіну маркетингтік стратегияның негізгі аспектісі болып табылады. Нарықта жарнаманың өтімділігін бақылауға арналған көптеген жүйелер қарастырылға, олардың ішіндегі ең тиімдісі – өтпелі талдау. Өтпелі талдау: оның не екенін осы мақалада түсіндіре кетеміз:)

Өтпелі талдау дегеніміз не? 

Өтпелі талдау – ол әртүрлі арналар арқылы клиенттердің брендпен өзара әрекеттесуі туралы мәліметтерді жинауға, талдауға және түсіндіруге арналған интеграцияланған тәсіл. Веб-талдаумен салыстырғанда өтпелі талдау брендтің өзара әрекеттесуінің барлық кезеңдерін қамтитын клиенттердің өзара әрекеттесуінің толық көрінісін көруге мүмкіндік береді.

Мультиарналы өтпелі талдау – бұл одан да жетілдірілген деңгей, онда әртүрлі дереккөздер мен арналардағы тұтынушы деректерін талдау, оларды бір жүйеге біріктіру қамтылған.

Что такое сквозная аналитика? | OLX.kz

Өтпелі бизнес талдау: ол не үшін керек?

Өтпелі талдау жүйесі клиенттің бірінші контактісінен бастап мәміле аяқталғанға дейінгі бүкіл жолын бақылауға мүмкіндік береді. Бұл тұтынушылардың түсінігін арттырып қана қоймайды, сонымен қатар маркетингтік стратегияларды оңтайландыруға, тұтынушыларға қызмет көрсету сапасын жақсартуға, сату тиімділігін арттыруға; жекелендірілген өзара әрекеттесу стратегияларын дамытуға және т. б. көмектеседі

  • Тұтынушылардың іс-әрекетін бақылау және түсіну:
    Өтпелі талдау брендтпен өзара әрекеттесуінің веб-сайтқа бірінші рет кіруден бастап сатып алуды аяқтауға дейінгі барлық кезеңдерінде тұтынушылардың іс-әрекетін жан-жақты бақылауға мүмкіндік береді. Бұл тұтынушылар тарапынан қандай өнімдер немесе қызметтерге көбірек қызығушылық бар екендігін, қызығушылық жоғалатын кезеңдерді анықтау және конверсияны арттыру үшін өзара әрекеттесуді қалай оңтайландыруға болатынын түсінуге мүмкіндік береді.
  • Маркетинг бюджетін тиімді бөлу:
    Өтпелі талдау қай маркетинг арналары ең көп нәтиже беретіні туралы нақты түсінік береді. Қандай трафик көзі мәмілелердің аяқталуына әкелетінін білген кезде ең тиімді арналар мен стратегияларға инвестиция салу арқылы бизнес бюджетін тиімдірек бөлуге болады.
  • Сатумен жұмысты оңтайландыру:
    Өтпелі талдаудан алынған деректерге анализ жасау сату процесін тиімдірек басқаруға мүмкіндік береді. Потенциалды клиенттер сатудың қай кезеңінде жоғалатынын біле отырып, бизнес сату стратегияларына түзетулер енгізуге, клиенттермен байланысты жақсартуға және осылайша сатудың жалпы тиімділігін арттыруға болады. 
  • Клиентткерге қызмет көрсетуді дербестендіру:
    Өтпелі талдау клиенттермен өзара дербес әрекеттесу стратегияларын жасауға мүмкіндік береді. Әр клиенттің қалауы мен мінез-құлқын білу арқылы бизнес соған сәйкес ұсыныстар жасайды, бұл қызмет көрсету процестерін оңтайландырады және нәтижесінде клиенттердің қанағаттану деңгейі жақсарады.
  • Нарықтық трендтерге реакция:
    Өтпелі талдау нарықтық ортадағы өзгерістерге жылдам реакция беруге мүмкіндік береді. Деректерді уақтылы талдау арқылы бизнес өз стратегияларын ағымдағы трендтерге, тұтынушылық сұраныстың өзгеруіне және бәсекеге қабілетті ортаға бейімдей алады, бұл оның бәсекеге қабілеттілігін айтарлықтай жақсартады.

Өтпелі талдау схемасы: ол қалай жұмыс істейді? 

  1. Өтпелі талдау жүргізу үшін мәліметтер жинау:
    Өтпелі талдау жүргізу мәліметтері әртүрле көздерден алына береді: веб-талдау, CRM-жүйелері, жарнамалық платформалар. CRM болғаны дұрыс, бірақ міндетті емес, ол бизнестің нақты қажеттіліктеріне байланысты болады.
  2. Мәліметтерді қалай өңдеуге болады?
    Деректерді өңдеу мамандандырылған аналитикалық құралдарды қолдана отырып, қолмен де, автоматтандырылған түрде де жүзеге асырылуы мүмкін. Алынған деректерді түсіну және оны үлгілер мен трендтерді анықтау үшін пайдалану маңыздыү.
  3. Өтпелі талдау сервисі қандай мәліметтер береді? 
    Деректерді талдау нәтижелері кестелер, графиктер және есептер түрінде ұсынылуы мүмкін. Бұл деректер трафик арналарының қайсысы тиімді екенін және жақсарту үшін қандай өзгерістер енгізуге болатынын тереңірек түсінуге мүмкіндік береді..
Схема сквозной аналитики: как это работает?  | OLX.kz

Өтпелі талдауды енгізу: өтпелі талдау қалай жасалады?

Өтпелі талдауды енгізу – маркетингтік амалдардың тиімділігін және тұтынушылардың өзара әрекеттесуінің жалпы ашықтығын арттыру үшін заманауи бизнестегі негізгі әрекет. Алайда, оны ендіруді бастамас бұрын, талдаумен кім айналысатындығын анықтау, оны жалдау қажеттілігін, қандай ақылы қызметтер бар және сәтті іске қосу үшін қандай кезеңдерден өту керек екенін түсіну маңызды.

Көп жағдайда компанияларда өтпелі талдауды енгізумен маркетолог немесе талдаушы айналысады. Ірі компанияларда арнайы дайындалған талдаушы немесе маркетингтік сарапшылар тобы аналитикамен айналыса алады. Шағын және орта бизнесте егер бизнес салыстырмалы түрде шағын болса бұл рөл маркетологқа, аналитика менеджеріне немесе тіпті кәсіпкерге жүктелуі мүмкін.

Маман жалдау бизнесіңіздің ауқымына және сіз жұмыс істейтін деректердің күрделілігіне байланысты. Егер сізде көптеген трафик арналары мен күрделі деректер құрылымы бар үлкен компания болса, тәжірибелі талдаушының болуы өте пайдалы болуы мүмкін. Деректер көлемі аз шағын компанияларда аналитика міндетін бұрыннан бар қызметкерлер жүргізе алады. Өтпелі талдау саласындағы маманды жалдау келесі жағдайларда негізделген:

  • сізде көптеген трафик арналары және күрделі деректер құрылымы болған кезде;
  • спецификалық бизнес мақсаттары үшін жеке талдау стратегияларын құру қажет болғанда;
  • бизнес-процестердегі өзгерістерге үнемі бейімделу және оларды жаңғыртып отыру қажет болғанда.
    Өтпелі талдау мен деректерді біріктіруді қамтамасыз ететін көптеген ақылы аналитикалық қызметтер бар. Алайда, көбірек бақылау мен икемділікті қалайтындар үшін өздігінен орнату мен баптау мүмкіндігі қарастырылған. Бұл таңдаудан түпкілікті өнім сіздің бизнесіңіздің бірегей қажеттіліктеріне қаншалықты бейімделгеніне байланысты болады. 

Өтпелі талдау жасау: кімге және не үшін керек? 

Өтпелі талдау әсіресе көптеген трафик арналары бар бизнес үшін пайдалы, мұнда олардың әрқайсысының жалпы нәтижеге қосқан үлесін түсіну қажет. Трафик арналары шектеулі шағын бизнес үшін артық болуы мүмкін. Өтпелі талдау веб-сайт, веб-аналитикалық жүйелер және CRM сияқты әртүрлі деңгейлерде интеграцияланады.  Ол сіздің бизнес инфрақұрылымыңыздың қай жерінде барынша тиімді және деректерді жинау жеткілікті болатын тұстарды анықтап алыңыз.

Қорытындылай келе, маркетингтегі өтпелі талдау бәсекеге қабілетті нарық жағдайында бизнес үшін маңызды құралға айналады. Бұл тәсілді тиімді пайдалану мақсатты стратегияларды құруға және маркетинг пен сатудың жалпы тиімділігін арттыруға мүмкіндік береді. Өтпелі талдауды енгізу – бұл мұқият жоспарлауды және бизнес қажеттіліктерін талдауды қажет ететін стратегиялық шешім. Дұрыс енгізілген өтпелі талдау сіздің маркетингтік стратегияңызды және сату нәтижелеріңізді айтарлықтай жақсарта алады.

Вашу заявку відправлено
Қате