Бейне роликтер сатылымға қалай көмектеседі

Видеоконтент для бизнеса | OLX.kz

Бейне контент – бұл видео арқылы ақпаратты ұсыну форматы: роликтер, бейне шолулар, сұхбаттар және т.б. Қазіргі заманауи тұтынушылар өте талапшыл, нарықтағы бәсекелестік тұрақты түрде өсіп келеді, бұл тұтынушыға қай компания оның қажеттіліктерін қанағаттандыратынын таңдауына мүмкіндік береді. Технология мен жасанды интеллекттің белсенді дамуымен адамдар жалқау бола бастағаны ешкімге жаңалық емес. Біз қазір ұзақ мәтіндерді оқығымыз, кез келген ақпаратты іздеуге көп уақыт жұмсағымыз келмейді. Іргерілету құралы ретіндегі бейне материалдардың танымалдылығы осының айғағы. 

Бейне материалдың сатылымға қатысты құндылығы 

Бизнеске арналған бейне контент әртүрлі болуы мүмкін, бұл әлеуметтік желілердегі вирустық қысқа видеолар, толыққанды бейне шолулар немесе сатып алушылармен сұхбаттар және т. б. Бейне роликті жасаудағы басты міндет – бірнеше секунд ішінде көрерменнің назарын аудара білу, оны ұстап тұру және оны әрекетке, дәлірек айтқанда сіздің өніміңізді / қызметіңізді сатып алуға итермелеу. 

Бейне жарнама – бұл сіздің бизнесіңіз үшін әлеуетті клиенттер ауқымын неғұрлым көбірек қамту, танымал болу және соның салдарынан сатылымды арттыру мүмкіндігі.  

Бейне жарнаманың артықшылығы

Жоғарыда айтып өткеніміздей, сатушы ролик сіздің компанияңыздың тауар айналымын арттырып қана қоймай, сонымен қатар брендіңіздің танымалдылығын  арттыра алады. Неліктен әрбір бизнес үшін бейне материалдың маркетинг стратегиясын жүзеге асыру маңызды? 

  1. Танымалдылықты, қызығушылықты және хабардарлықты арттыру:
    Әлеуметтік желілерде немесе басқа да кең таралған платформаларда жарияланған бейне материалдардың арқасында аудиторияның назарын аударуға, бренд пен компанияның айналасындағы ақпарат өрісін кеңейтуге мүмкіндік береді. 
  2. Көрермендерді клиенттерге айналдыру: 
    Бірқатар зерттеулер барысында адамдар визуалды ақпаратты, яғни мәтіннен гөрі суретті жақсы қабылдайтындығы дәлелденді. Ал сурет пайдалы ақпаратпен толтырылған моушн, яғни қозғалыс форматында болған кезде бұл пайдаланушылардың қызығушылығын екі есе арттырады. Көрермендердің көпшілігі көргісі келеді, сәйкесінше болашақта дәл осы адамдар сіздің жаңа сатып алушыларыңыз болу ықтималдығы жоғары. 
  3. Клиенттердің сенімін, адалдығын арттыру:  
    Бейне маркетингтің арқасында сіз нысаналы аудиториямен қарым-қатынасты нығайта аласыз, өйткені бұл қарапайым мәтінмен немесе суреттермен салыстырғанда клиенттермен қарым-қатынастың ең дербестендірілген әдісі. Бейне материалдар көбірек эмоция тудырады, брендтің көңіл-күйін жақсырақ жеткізуге мүмкіндік береді, осылайша брендке жақындай түсу және өзіне тарту сезімі пайда болады. 
  4. Смартфон үшін мінсіз формат: 
    Ең көп таралған және жиі қолданылатын байланыс құралы – смартфон. Құрылғы іс жүзінде 24/7 пайдаланушылармен бірге. Бейне жарнамалар смартфондарға тамаша бейімделген, өйткені адамдар кезекте немесе кептелісте және т. б. тұрғанда көбінесе өз телефоны арқылы Instagram, TikTok арналарын, YouTube бейнелерін қарайды.  

Маркетингтегі бейне материал түрлері

Бейне маркетинг –  бұл жаңа сатылымдарды ынталандыратын және бизнесті дамытуға жаңа мүмкіндіктер ашатын тамаша жарнама құралы. Басты шарты – осы құралды қолдана білу. Ол үшін маркетингтегі бейнелердің қандай түрі бар екенін, олардың не екенін және оларды қандай жағдайларда жүзеге асыру керектігін түсіну қажет. 

  • “Біз туралы” деген видео – сіздің ұйымыңыз туралы негізгі ақпаратты көрсететін компанияның сәлемдесу видеосы: Сіз кімсіз, не істейсіз, тұтынушы үшін қалай және немен пайдалы бола аласыз, командамен танысыстыру, өз қызметтеріңіздің таныстырылымы және т. б. Мұндай бейне роликтер брендтің адалдығы мен танымалдылығын арттырады. 
  • Тауарға/қызметке шолу – сіздің өніміңіз туралы толық ақпарат беріңіз: артықшылықтары, пайдалану әдістері мен мақсаттары, сипаттамалары, функционалдығы және т.б. мұндай видеолар пайдалы ақпараттың, нақты өмірлік нұсқаулардың арқасында пайдаланушылардың өмірін жеңілдетеді. Олар тұтынушыны өніммен жақсырақ таныстыруға және жалпы брендке деген сенімділікті арттыруға мүмкіндік береді. 
  • Видеодағы пікірлер – “ауызша тарату” әсерін жүзеге асырудың тамаша әдісі. Осындай бейнелердің арқасында пайдаланушылар басқа клиенттердің ұсыныстарын көре алады, өнім туралы үшінші тараптан жақсы біле алады. Әдетте, мұндай бейнелер кез келген танымал әлеуметтік желі қолданушыларымен жарнамалық интеграцияны жүзеге асырады. Бұл ауқымды арттырады, жаңа нысаналы аудиторияны тартады, әрине соның нәтиже түрінде сіздің компанияңыздың танымалдығы мен сатылымы да артады.

Бейне жарнамалар кімге жарайды? 

Бейне маркетингтің жоғары танымалдығы мен белсенді дамуына байланысты бұл іргерілету құралының өзектілігі мен таралуы арта түсері анық.  Тиісінше, видеоға деген сұраныс әрқашан болады, яғни бейне жарнаманы бизнестің кез келген түрі қажет етеді. Сіз киім брендін, үйде пісірмелерін, сұлулық процедураларын, балалар киімін сататын дүкенді насихаттайсыз ба маңызды емес, жарнамалаудың тиімді нұсқасы видео болады. 

Қазір әлеуметтік желіде жеке парақшасыз бірде бір бизнес түрі жоқ, өйткені бұл нысаналы аудиторияға жетудің ең жылдам жолы. Көрермендер үшін ең жағымды, танымал және қызықты контент қандай? Қызықты мазмұны бар бейне материалдар. Ең бастысы, бейне жарнаманың мазмұнын сапалы жасау және стратегияны меңгеру.  

Бейне жарнама идеяларын қайдан іздеу керек? 

Өнімнің жарнамалық ролигін барлық қажетті қадамдарды сақтай отырып, жан-жақты және стратегиялық түрде жасау қажет: 

  1. Мақсатты анықтау
    Сіздің брендіңіздің артықшылықтары қандай? Сіздің мықты және әлсіз тұстарыңыз қандай? Осы жауаптарды талдап, бизнесіңіздің қай салаларын жақсарту қажет екенін қарастырыңыз, мысалы сатып алушының сенімін арттыру, клиенттермен белсенді қарым-қатынас орнату немесе брендтің беделін жақсарту бойынша жұмыс істеу. 
  2. Нысаналы аудиторияны зерттеу
    Сіздің әлеуетті клиентіңіздің портретін жасаңыз: ол кім, не істейді, оның табысы, хоббиі, қызығушылықтары, уақытын қайда өткізетіні және т. б. Жасалған талдау негізінде мүмкіндігінше дербестендірілген жауап, бейне материал үшін месседж форматын қалыптастырыңыз: ақпаратты қалай ұсынасыз, не нәрсеге баса назар аударасыз, дайын бейне материалды қандай байланыс арналары арқылы түсіндіресіз? 
  3. Тұжырымдама мен сценарий әзірлеу
    Бұл сіздің видеоңыздың сапасы мен ақпараттылығына байланысты негізгі элементтер. Сіз өзіңіздің әлеуетті тұтынушыларыңызға не айтқыңыз келеді? Қандай ақпаратты жеткізу керек? Сценарий туралы ойланыңыз, оны құрылымдаңыз және қандай формат сіздің хабарламаңызды тиімді жеткізуге мүмкіндік беретінін қарастырыңыз: сұхбат, анимация, монолог, шолу және т. б.
  4. Түсірілім процесін жоспарлау
    “Түсірілім алаңын” ұйымдастыруға кірісіңіз: сізге қандай ресурстар, қандай керек-жарақтар мен реквизиттер қажет, актерлерді тарту, жарықтандыру, техникалық жабдықтар және т.б. Жоспарланған көріністердің тізімін, сюжеттік тақтаны, жоспарланған түсірілім кестесіне дейін егжей-тегжейлі жазыңыз.
  5. Түсірілім және өңдеу
    Түсіру процесінде сіз кадрларға, дыбыс сапасына, жарықтандыруға, дұрыс таңдалған бұрыштарға, актерлер/модельдердің ойынына және т.б. назар аударуыңыз керек. Мұнда видеоның барлық бөлігін біріктіріп жинау маңызды, сонымен қатар видео сапасын жақсарту, роликтің әсерін күшейту, кез келген дыбыстық сүйемелдеуді қосу және т. б. 
  6. Оңтайландыру және тарату
    Видеоңыздың аудиториямен байланыс арналарына, яғни белгілі бір әлеуметтік желілерге, онлайн платформаларға бейімделуі өте маңызды. Бейнематериалдың өлшемін, кеңейтілімін және форматын ескеру қажет. Сәтті жарияланғаннан кейін дайын бейнені барлық арналар мен байланыстарға белсенді түрде тарата бастаңыз. 

Бизнесті ілгерілетуге арналған платформалар 

Сайттағы бейне жарнамалар сіздің түсірілген материалдарыңызды ілгерілету нұсқасы ретінде. Көп жағдайда, компаниялар бейне материалдарды әлеуметтік желілерде жариялау үшін  жасайды, өйткені бұл тұтынушылармен байланысудың ең тиімді арналарының бірі. Мысалы, интернет-дүкеннің барлық сатылатын тауарға немесе қоймадағы тауарларға, әртүрлі акцияларға/жеңілдіктерге және т.б. шолу жасайтын бейне жарнамасы Instagram қолданушылары арасында керемет сұраныс тудырады. Жасөспірімдерге, балаларға арналған кез келген тауарлардың/қызметтердің бейне жарнамалары TikTok платформасы үшін өте қолайлы. Әлеуметтік медиадан басқа, сіздің бизнесіңіз бейне материалдарды YouTube немесе Google сияқты басқа танымал онлайн сайттарда жариялай алады. 

Сіздің бизнесіңіз үшін бейне материал жасау көп сатылы, оңай емес процесс, алайда дұрыс стратегия әзірленіп, қызықты сценарий құрылып, сапалы түсірілім жасалса, қысқа мерзім ішінде  өзін екі есе ақтай алады. Ең алдымен, сіздің бейнеңіздің мақсаты қандай және ол аудиториясын немен қызықтыра алатынын түсіну керек? Бұл әлеуметтік желілердегі тренд, тұтынушының/қоғамның “осал тұсы” болсын немесе жай ғана көргенге жағымды, әдемі визуал болуы мүмкін. 

Вашу заявку відправлено
Қате