Өз киім брендіңді қалай құруға болады?
Мазмұны
Өз киім үлгісін өндіру кез келген сәнгердің арманы шығар. Алайда, сән әуесқойлары мен стильді сезінушілерден басқа, бұл іс жаңа бастаған кәсіпкерлер үшін де қызықты болуы мүмкін. Киім тігу және сату өте жақсы пайда әкелуі мүмкін. Бұл ретте жоғары сән білгірі болудың қажеті жоқ, ұйымдастырушылық және операциялық бизнес-процестерді сауатты әрі тиімді басқара білу жеткілікті.
Киім брендін құру кезеңдері: стратегия және тұжырымдама
Киім брендін құруды неден бастау керек? Әрине, стратегияны әзірлеуден. Алдымен өз өнімдеріңізді қай бағытта дамытып, сатқыңыз келетінін шешіп алыңыз: сыртқы киім, балалар киімі, іш киім, ерлер / әйелдер киімінің түржинағы және т. б. Сіз осы саладағы тар тауашаны қамтығыңыз келуі мүмкін, мысалы, футболкалар, кешкі көйлектер, кеңжейделер, пижамалар және т. б. жасау және өндіру.
Өз брендіңіздің тұжырымдамасын таңдағанда, сіз қандай форматта жұмыс істейтініңізді анықтап алуыңыз керек:
- Өз киім үлгілеріңді жасау – бұл жағдайда сіз кесудің және тігудің бастапқы кезеңінен бастап дайын өнімді сатуға дейінгі заттарды жасайсыз. Басқаша айтқанда, сіздің бұйымдарыңыз алдымен сіздің басыңызда және қиялыңызда пайда болуы керек, содан кейін олар жүзеге асады. Мұнда, әрине, шығармашылық дағдылар болуы, стильді сезіну және нарық пен сән тенденцияларын түсіну қажет.
- Дайын киім сатып алу және өз белгішесін қойып қайта сату – бұл нұсқа тек кәсіпкерлік дағдылары мен таланты бар адамдар үшін өте қолайлы. Дегенмен, тауар нарықта сұранысқа ие болуы үшін тұтынушылардың талғамы мен қалауын түсіне білу маңызды: қандай тауарлар сұранысқа ие болады, қандай модельдер өзекті, қазір сәнді және танымал, т. б. Бұл жағдайда сіз техникалық кезеңдерді, тігуді, өлшеуді және басқа да көптеген дүниелерді айналып өтіп, сіз бірден өзіңіздің жеке брендіңіздің белгілерін қойған өнімдермен жұмыс жасайсыз.
Киім брендін құру кезеңдері: өндіріс түрін таңдау
Өндіріс түрін таңдағанда, өз ресурстарыңыз бен құралдарыңыздың санына сүйенуіңіз керек. Сіз өзіңіздің киім өндірісіңізде тоқтай аласыз, сонымен бірге жабдыққа, техникалық жабдықтарға, кәсіби мамандар тобына, шығын материалдарына және т. б. кететін шығындарды ескеруіңіз керек. Сондай-ақ, киім тігуді аутсорсингке беру арқылы өндірістің балама нұсқасын таңдауға болады. Басқаша айтқанда, сіз қандай да бір тігін компаниясымен немесе сіз үшін тікелей киім жасауды, дәлірек айтқанда, оны тігуді жүзеге асыратын ательемен шарт жасайсыз.
Нарықты және бәсекелестерді талдау
Киім брендінің ашылуы кез келген басқа бизнес сияқты нарықты және ондағы бұрыннан бар ұйымдарды талдаумен қатар жүреді. Нарықтың ерекшеліктерін зерттей отырып, сіз не сұранысқа ие екенін, нысаналы аудиторияңыздың көңіл-күйін, қандай қалауы барын, қандай брендтерге көбірек көңіл бөлетінін түсінуіңіз керек. Бәсекелестерді талдау кезінде олар ұсынатын тауар ассортиментін, компанияның қандай баға саясатын ұстанатынын, ассортимент қаншалықты жиі жаңартылатынын, әлеуетті клиенттерді қалай тартатынын, қандай жарнамаларды пайдаланатынын және нысаналы аудиториямен қарым-қатынасты қалай қолдайтынын және т.б. мұқият зерттеңіз. Осы сұрақтың барлығына жауап беру сізге немен жұмыс істеу керектігін, қандай аспектілерге назар аудару керектігін және қандай қателіктер жібермеу керектігін терең және тиімді түсінуге көмектеседі.
Нысаналы аудиторияның портретін жасау
Киім желісін ашу, сонымен бірге клиенттеріңіздің кім екенін түсіну сіздің табысты бизнес-жобаны ілгерілету мүмкіндігін айтарлықтай арттырады. Өз клиенттерін түсіну және зерттеу кез келген кәсіпкерге өз өнімін үнемі жетілдіруге, тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыруға және т. б. мүмкіндік береді. Сондықтан өз брендіңізді құру кезеңінде нысаналы аудиторияның портретін жасау өте маңызды: сіздің клиенттеріңіз кім, олар не істейді, ай сайын қанша ақша жұмсайды, қай жерде көп уақыт өткізеді, қандай қызығушылықтары мен хоббиі бар, олар қандай киімді ыңғайлы деп санайды, не кигенді ұнатады, қандай шоппингті қалайды және тағы басқалар. Әлеуетті клиенттеріңіз туралы неғұрлым көп білсеңіз, соғұрлым сіздің бизнесіңіз жақсара түседі.
Нысаналы аудитория туралы ақпаратты өніміңіз бен нарықты талдау арқылы білуге болады. Сіз бұл деректерді бәсекелестерді, әлеуметтік медианы, іздеу сұраныстарының статистикасын, танымал сайттардың аналитикасын немесе нысаналы аудиторияңыздың сауалнамасын талдау арқылы таба аласыз.
Өз киім брендіңді ашу қанша тұрады?
Жеке киім брендін ашу шығындары бірнеше факторларға байланысты: компанияның стратегиясы мен тұжырымдамасы, өндіріс түрі және іске асыру арналары. Бастапқы кезеңде материалдарға, өнімді құруға және жарнамалық кампанияларға жұмсалатын шығындар пайдадан асып кетуі әбден мүмкін. Сондықтан ең алдымен қандай тауарлар сізге қымбатқа түсетінін түсіну үшін өнімдеріңіздің құнын есептеу маңызды, екіншіден, бұл сізге ең тиімді баға саясатын құруға мүмкіндік береді.
Өнімнің өзіндік құнын есептеу кезінде мыналарды ескеру қажет: шығын материалдары, мата, дизайн жасау, қызметкерлердің жұмысы, бөлмені жалға алу. Бұл тізім сіздің компанияңыздың түріне және сіздің компанияңыздың техникалық және операциялық жұмысын ұйымдастыруға байланысты өзгеруі мүмкін.
Өз киім брендіңді қалай құруға болады: бизнес-жоспар
Киім брендінің Бизнес-жоспары-бұл техникалық процестерді (модель жасау, өлшеу, кесу және тігу), сондай-ақ маркетингтік құралдарды жүзеге асыруды қамтитын қадамдық нұсқаулық. Жұмыстың әр кезеңін толық сипаттайтын егжей-тегжейлі бизнес-жоспар құру сізге жұмысты тиімді орындауға, белгіленген негізгі мақсаттан алшақтамауға, осал және мықты жақтарыңызды түсінуге мүмкіндік береді.
Тігін брендінің атауы
Киім брендіне қандай атау беру керектігін білмейсіз бе? Сіз маркетинг саласының мамандарынан көмек сұрай аласыз немесе бренд атауының бірнеше нұсқаларын ұсына отырып, таныс адамдар арасында шағын сауалнама жүргізіп көріңіз. Компанияның атауы өте қарапайым болуы және оңай есте сақталуы тиіс, жағымды және жылы ұқсастықтар тудыруы керек, сондай-ақ брендіңіздің тұжырымдамасы мен желісін жеткізе білуі керектігін ұмытпаңыз.
Киім дүкенінің логотипін жасау да өте маңызды. Сіздің брендіңіздің логосы тым күрделі әрі қиын болмауы керек. Сіздің компанияңыздың логотипі мен атауы үйлесімді және өзара жақсы үйлесуі тиіс.
Киім брендін қалай тіркеуге болады?
Қазақстанда өз киім брендін қалай құруға болады? Киім өндіру үшін қандай құжаттар қажет? Жеке киім брендін құрудағы заңдық құрамы кез келген басқа кәсіпорынды ашқанмен бірдей. Сіз ЖК немесе ЖШС ашасыз ба, неғұрлым жеңілдетілген жүйе бойынша жұмыс істеуді жоспарлап отырсыз ба, қандай жұмыс форматын қалайтыныңызды және т. б. шешіп алуыңыз керек. Әрі қарай, сіз салық есебіне тұруыңыз керек, салық салудың тиісті нысанын таңдауыңыз керек. Егер сіз тапсырыстар үшін төлемді қолма-қол ақшасыз қабылдауды жоспарласаңыз, сізге банкте шот ашу қажет болады. Қолма-қол ақшамен төлем қабылданған жағдайда, кассалық аппарат, мөр сатып алу қажет болады.
Өзіңіздің киім брендіңізді құрған кезде, жеке компанияңызды құрудың кез келген кезеңін назардан тыс қалдырмағаныңызға көз жеткізіңіз. Өзіңіз үшін ең жақсы жұмыс нұсқасын және өндіріс түрін таңдаңыз. Тиімді шешім қабылдау үшін сізге нарық пен бәсекелестерді егжей-тегжейлі талдау көмектеседі.
Жақын арада біз сіздермен жаңа мақаламен бөлісетін боламыз, онда брендіңіздің тауарларын өндіру және сату туралы толығырақ айтып береміз. Байланыста болыңыз 🙂