OLX-те хабарламаны қалай беруге және оны насихаттауға болады?

Как дать объявление в OLX и продвигать его | OLX.kz

Сіздің бизнесіңізді ілгерілетудің ең тиімді әдістерінің бірі – сіздің өніміңіз/қызметтеріңіз туралы ақпаратты бұрыннан белгілі және танымал платформаларда жариялау, мысалы OLX хабаламалар сервисі. Бұл мақалада біз сізге сату туралы хабарламаны қалай қою керектігін, жарнаманы қалай ілгерлету керектігін және т. б. егжей-тегжейлі айтып береміз 🙂 

OLX-те жарнаманы қалай беруге болады? 

OLX хабарламалар қызметі қызмет көрсету немесе тауарларды сату туралы жарнама беруге арналған танымал платформалардың бірі болып табылады. OLX-те жарнаманы орналастыру дегеніміз-мүмкіндігінше көп әлеуетті клиенттерді тарту, қаралымдарды талдаудың мониторингі, жарнамалық пакеттер, жарнаманы ілгерлету және т. б. сияқты қызметтің әртүрлі қолжетімді құралдарының көмегімен белсенді бизнес қызметін жүзеге асыру. Сонымен қатар, хабарландыру қызметі кез келген құрылғыға бейімделген, бұл сізге бірқатар мақсатты аудиторияға қол жеткізуге мүмкіндік береді  және енді сіз жарнаманы кез келген уақытта және кез келген ыңғайлы жерде, жолда немесе кеңседе орналастыра аласыз. Әртүрлі құрылғыларда OLX-та жарнама беру  қадамдарын талдайық: 

–  Компьютер/планшет арқылы сайтқа хабарландыру жіберіңіз: “Сіздің профиліңіз” басты бетін басыңыз, содан кейін жоғарғы оң жақ бұрышта “Хабарландыру беру” батырмасын басыңыз. Барлық қажетті өрістерді толтырыңыз, атап айтқанда: 

  • Хабарландыру тақырыбы;
  • Айдар;
  • Тауардың/қызметтің құны;
  • Тауардың жай-күйі туралы ақпарат;
  • Сіз тауардың иесі екеніңізді немесе осы секторда өз бизнесіңіз бар-жоғын көрсетіңіз;
  • Сіздің өніміңізге/қызметіңізге қысқаша, бірақ ақпараттық сипаттама беріңіз;
  • Орналасқан жеріңізді көрсетіңіз;
  • Байланыс ақпаратымен бөлісіңіз. 

Сіздің жарнамаңыздың тақырыбы мен сипаттамасы міндетті түрде сәйкес келуі керек екенін есте сақтаңыз. Тақырыпты мүмкіндігінше қысқа, бірақ  түсінікті етіп жазыңыз. Сіздің жарнамаңыздың алғашқы сөздерінен бастап пайдаланушы оған қандай қызмет/тауар ұсынылатынын түсінуі керек. Жарнаманың сипаттамасында сіздің компанияңыз туралы емес, өнім/қызмет туралы маңызды ақпаратты көрсетіңіз. 

– Телефон арқылы OLX-ке жарнаманы қалай беруге болады? 

  1. OLX қолданбасын смартфоннан жүктеп алыңыз;
  2. Қолданбаны ашып, профиліңізге кіріңіз;
  3. Ашық терезеде “Жасау” батырмасын басыңыз;
  4. Өніміңіздің/қызметіңіздің сапалы фотосуреттерін қосыңыз. Есіңізде болсын, бірінші жүктелген сурет сіздің жарнамаңыздың мұқабасы болады;
  5. Тауардың немесе қызметтің атауын енгізіңіз;
  6. Тауар/қызмет санатына жататын айдарды таңдаңыз;
  7. Сіз таңдаған рубрикаға байланысты өзгеретін қалған қажетті өрістерді толтырыңыз;
  8. Өнімнің / қызметтің толық сипаттамасын жасаңыз;
  9. Хабарландыру орналастыру үшін “Жариялау” батырмасын басыңыз, содан кейін оның сервисте жарияланғанын тексеріңіз.

Жоғарыда көрсетілген нұсқауларға сәйкес сіз OLX қызметінде жарнамаларды мүлдем тегін жариялай аласыз, тек орналастыру лимиттерінің барын ескеру қажет. Бұл белгілі бір OLX санатында жариялауға рұқсат етілген жарнамалар саны. Басқаша айтқанда, сіз өз ұсыныстарыңызды OLX хабарландыру қызметінде шексіз жариялай алмайсыз. Сіз орналастыру лимиттерін ескере отырып, жарнамалардың рұқсат етілген санын орналастыра аласыз, содан кейін 30 күндік мерзім аяқталғанша күтіңіз, содан кейін ғана жаңа ұсыныстарды жариялай аласыз. Мысалы, “Балалар аяқ киімі” айдарында сізге ең көбі 5 тегін жарнама  бер қолжетімді. Егер лимит асып кетсе ше? Сіз қосымша орналастыруды пайдалана аласыз – бұл 30 күндік мерзімде қосымша жарнамаларды жеке-жеке жариялау құқығын алу. Бұл қызметтің құны сіздің жарнамаңыз жарияланатын айдарға байланысты. 

Тегін орналастыруға қол жеткізу сіздің жарияланымыңыздың мақсаттарына да байланысты екенін ескерген жөн. Егер сіз өзіңіздің жиһазыңызды сатып алу үшін клиент табуды жоспарласаңыз, онда сіз 5 жарнамаға дейін орналастыра аласыз. Басқаша айтқанда, тегін орналастыру жеке заттарын аз мөлшерде сататын барлық пайдаланушылар үшін қолжетімді. Коммерциялық сатылымдар үшін ақысыз орналастыру мүмкін емес, бірақ OLX хабарландыру қызметі кәсіпкерлерге қамқорлық жасап, “Бизнеске арналған харландыру пакеттері” сияқты тиімді ұсыныстар әзірледі: 

  • Старт пакеті” – жаңадан бастаған кәсіпкерлер үшін қолайлы, өйткені ол тауарлар мен қызметтерге сервисте сұранысты талдауға мүмкіндік береді; бір айдарда бірден бірнеше хабарландыруларды орналастыру, Бизнес бетін құру және 60 күн ішінде сіздің хабарландыруларыңыздың статистикалық деректерін алу мүмкіндігі.
  • Премиум пакеті” – өлшемі немесе түсі бойынша ғана ерекшеленетін бірдей өнімді жариялауды жоспарлап отырған пайдаланушылар үшін тамаша құрал; келесі қызметтер қолжетімді: “Тізімді 3 рет көтеру”, 90 күндік хабарландыру статистикасы, жаңартылған бизнес парақшасы, жеке хабарландыру бетінің дизайнын жасау мүмкіндігі және т. б.
  • Мега орналастыру пакеті” – “Премиум пакеті” ретінде қолжетімді қызметтердің барлық жиынтығына қол жеткізе отырып, хабарландыруларды бірден бірнеше айдарларда жариялау мүмкіндігін береді. Бұл құрал тек “Үй және бақ”, “Электроника”, “Сән және стиль”, “Қызметтер”, “Көлік”, “Балалар әлемі” және “Жұмыс” бөлімдерінде белсенді. 
Как подать объявление на OLX | OLX.kz

Жарнаманы жылжыту кешеніне не кіреді? 

OLX-те жарнама беру өте оңай, сонымен бірге пайдалы! Мұның бәрі өз пайдаланушылары үшін хабарландыру қызметін енгізетін әртүрлі құралдар мен қызметтер кешенінің арқасында. OLX-те жарнама үшін қандай қызметтер қолжетімді екенін талдап көрейік:)

OLX хабарландыру қызметінде 3 қызмет жиынтығы бар – бұл “Оңай бастау”, “Жылдам сату” және “Турбо сату“. Олардың әрқайсысына жеке тоқталайық: 

  • “Оңай бастау” – қаралым санын 4 есеге ұлғайту, “Топ-жарнама” қызметі 3 күн қолжетімді. Құны: 300 теңге. 
  • “Жылдам сату” 
    Шағын нұсқаларды қалайтындар үшін “Жылдам сату” “Топ-жарнаманы” 7 күнге ұзарту, сондай-ақ  тізімді үш рет көтеру қызметін қамтиды. Бұл пакет қысқа мерзімде тез және тиімді сату үшін өте қолайлы. Құны: 550 теңге. 
  • “Турбо сату” – қаралымды 30 есеге арттыру, “Топ-жарнаманы” 30 күнге ұзарту, тізімді 9 рет жоғарғы көтеру, “VIP-жарнаманы” 7 күн жариялау мүмкіндігі. Құны: 1800 теңге. 
    Жоғарыда сипатталған қызметтер жиынтығынан басқа, сіз әр қызметті жеке-жеке сатып ала аласыз: 
  • “VIP-жарнама”
    Бұл жарнаманың OLX басты парақшасында басымдықпен орналасуы. Осы мүмкіндіктің көмегімен сіздің ұсынысыңыз стандартты жарнамаларға қарағанда айтарлықтай көп жауап алады. Өйткені ол күн сайын шамамен 1,5 миллион қаралым жинайтын OLX басты бетінде тікелей көрсетіледі. Бұл қызметті 7 күнге дербес немесе “Турбо сату” жиынтығының бөлігі ретінде (сонымен қатар 7 күнге) қосуға болады. Бұл пакетке сонымен қатар жарнаманы 9  рет автоматты көтеру   және 30 күн ішінде “Үздік жарнамаларға” орналастыру кіреді. Барлық VIP-жарнамалар стандартты жарнамалардың жалпы тізімінде де бар. “VIP-жарнама” қызметі төлем расталған сәттен бастап бір сағат ішінде автоматты түрде іске қосылады.
  • “Тізімнің жоғары жағына көтеру”
    Жарнаманы қалай жариялауға болады және оның назардан тыс қалмайтынына сенімді болу керек пе? “Жарнаманы көтеру” қызметін пайдаланыңыз. Жарнама тізімді сіз жаңа ғана орналастырғандай көтереді. OLX платформасында хабарландырулар жарияланған күні бойынша реттеледі. Бұл әр күн өткен сайын сіздің ұсынысыңыз тізімде баяу төмендейтінін білдіреді. Оны тізімнің жоғарғы жағына қайтару үшін Сіз “Көтеру” қызметін пайдалана аласыз. Бұл мүмкіндік “Жылдам сату” (3 автоматты көтеру) және “Турбо сату” (9  рет көтеру) қызметтерінің жиынтығына кіреді, сондай-ақ “Премиум” және “Мега” орналастыру пакеттерінде қолжетімді. Сондай – ақ, сіз бұл қызметке бөлек бір рет немесе 7 күн ішінде тапсырыс бере аласыз. Орналастыру пакеттерін пайдалану ұсынылады, өйткені олар жарнамамен бірден келеді. Пакеттегі әрбір хабарландыру 3 рет көтеріледі: жарияланғаннан кейін 7, 14 және 21 күні. 
  • “OLX топ – жарнамасы”
    OLX топ-жарнама – бұл сіздің ұсынысыңызды стандартты жарнамалардан жоғары мамандандырылған бөлімге орналастыру. Осы қызметті пайдалана отырып, сіздің ұсынысыңыз іздеу нәтижелері тізімінде әрқашан жоғары деңгейде болады, ал әдеттегі жарнамалар біртіндеп төмен қарай жылжиды. Жарнаманың премиум сегментте болу ұзақтығы сіздің таңдауыңызға байланысты. Ол “Оңай бастау” нұсқасын таңдағанда 3 күн, “Жылдам сату” нұсқасын таңдағанда 7 күн және “Турбо сату” нұсқасын таңдағанда 30 күн бойы шыңындажоғарыда тұрады. Сондай-ақ, қызметке жеке-жеке 7 немесе 30 күнге тапсырыс беру мүмкіндігі ұсынылады. Жоғарғы жарнамалар арнайы түспен ерекшеленеді және кездейсоқ ретпен көрсетіледі. Егер сіздің жарнамаңыз қазіргі уақытта көрсетілмесе, онда ол басқа пайдаланушылардың назарында болуы мүмкін. Барлық премиум жарнамалар стандартты жарнамалардың жалпы тізімінде де бар. “Топ-жарнама” қызметі төлем расталған сәттен бастап бір сағат ішінде автоматты түрде іске қосылады. Қызмет дәл тапсырыс берілген күндер санынан кейін және сіздің айдарыңыздың жоғарғы жағында пайда болған уақытта жұмысын тоқтатады.

OLX командасы “Оңай бастау”, “Жылдам сату” немесе “Турбо сату” қызметтерінің жиынтығын пайдалануды ұсынады, өйткені олар көптеген тауарды жылжыту үшін тиімді және үнемді. 

Жылжыту стратегиясын қалай жоспарлау керек?

OLX-те жарнамаларды жылжыту сәтті онлайн сауданың негізгі элементі болып табылады. Тиімді жылжыту стратегиясы сіздің өніміңіздің немесе қызметіңіздің көрінуін арттырып қана қоймайды, сонымен қатар мақсатты аудиторияны тартады. Жылжыту стратегиясын қалай дұрыс жоспарлау керектігін, дұрыс қызметтерді таңдауды, оларды қосуды және  процесті автоматтандыруды қарастырайық.

  • Тиісті қызметтерді таңдау:

Орналастыру пакетін таңдамас бұрын оның қажеттіліктері мен тауардың сипатын мұқият бағалау қажет. Мысалы, жазда бассейндер сияқты маусымдық өнімді сату үшін ең жоғары сұраныс кезеңінде максималды белсенділік үшін “Турбо сату” пакеті қолайлы. Егер сіз тез сатылатын өнімді сатқыңыз келсе, “Жылдам сату” жиынтығын пайдалануға болады. Сондай-ақ, сіздің орналастыруыңыздың мақсатын талдау өте маңызды, мысалы егер сіз өзіңіздің жарнамаңызға барынша жауап алғыңыз келсе, “Турбо сату” жиынтығын немесе тізімді көтеру қызметін пайдалануды ұсынамыз. “Тізімнің жоғарғы жағына көтеру” қызметін сатып алғанда, сіздің жарнамаңыз автоматты түрде жоғары көтеріледі және сонымен бірге онда белгіленген жариялау уақыты мен күні жаңартылады. Жарнама төлемнен кейін бірден әрекет ете бастайды, сондықтан белсенді уақытта жарнамаға тапсырыс беру және төлеу ұсынылады. Сіздің санатыңыздағы белсенді уақытты түсіну үшін сіз OLX хабарландыру қызметіндегі Жеке менеджерге хабарласуыңыз керек немесе 10.00-ден 18.00-ге дейінгі стандартты прайм-таймды ұстануыңыз керек. Максималды нәтижеге қол жеткізу үшін жарнамалар кешенін пайдалану керек және сіздің жеке жағдайыңыз үшін жарнаманы таңдауды реттей отырып, статистиканы бақылау қажет. Жеке менеджер жарнаманы алуға да көмектесе алады. 

OLX хабарландыру қызметінде сіздің бизнесіңіз үшін тағы бір шешім бар – бұл баннерлік жарнама. Санаттағы позицияларын күшейтуге немесе тауарларына трафикті арттыруға ұмтылатындар үшін тамаша шешім, OLX-тегі “Баннерлік жарнама” әртүрлі орналастыру опцияларын және бірнеше мақсатты ұсынады. Бұл сіздің тауарларыңыздың көрінуін жақсартудың және қызығушылық танытатын аудиторияны тартудың қуатты құралы.

  • Жылжыту қызметтерін қосу:

Сіз жарнаманы орналастыру кезеңінде Olx-те қандай да бір жарнамалық қызметті қоса аласыз, сізге жарнамалық қызметтердің барлық нұсқасы ұсынылады, сізге тек дұрыс таңдау жасау және төлем жасау қажет.

Сондай-ақ, жарнамалық қызметті сервисте хабарландыру жарияланғаннан кейін де қосуға болады. Ол үшін “Менің профилім” бөліміне өтіп, қажетті жарнаманы таңдап, “Жарнама” батырмасын басыңыз. Сіз жарнама бетінен қажетті жарнамалық қызметті таңдай аласыз, ол үшін “Жарнаманы жарнамалау” батырмасын басыңыз. 

OLX хабарландыру қызметінде жылжыту қызметтерін пайдалану шектеусіз. Жарнаманың жарамдылық мерзімі аяқталғаннан кейін сіз оны қайта сатып ала аласыз, сонымен бірге сізге бірден бірнеше жарнама қызметтерін қосуға болады, бұл сіздің ұсыныстарыңызды жылжытудың тиімділігін арттырады.

Как спланировать стратегию продвижения | OLX.kz

Жылжыту қызметтерінің тиімділігін қалай талдауға болады?

Сіздің жарнамаңыз қай уақытта тиімді болғанын, қанша қолданушы сіздің ұсынысыңызға қарап, қызығушылық танытқанын, жарнамалық қызметтерді қосқаннан кейін қаралымның қалай өскенін түсіну үшін сіз орналастырылған жарнамалардың статистикасын талдауыңыз керек. Ол үшін “Менің профилім” бөліміне өтіп, “Сіздің жарнамаларыңыз”, содан кейін “Белсенді” батырмасын басыңыз. Осылайша сізге қолжетімді болады: 

  • Мүдделі пайдаланушылардың хабарламалар саны;
  • Сіздің жарнамаңызды қарау саны;
  • Телефон нөмірін қарау саны;
  • Осы хабарландыруды пайдаланушылар бүкіл кезең бойы “Таңдаулыларға” қосқан уақыт саны.
  • Әр жарнаманың астындағы “Статистика” батырмасын басу арқылы сіз белгілі бір таңдалған күн үшін қаралымдар санын, сондай-ақ хабарламалар санын көре аласыз.
Вашу заявку відправлено
Қате