ЖЫЛЖЫМАЙТЫН МҮЛІК OLX-ТА САТЫЛАДЫ ЖӘНЕ ЖАЛҒА БЕРІЛЕДІ!

OLX Жылжымайтын мүлік – Қазақстан нарығындағы хабарландырулар саны бойынша, нәтижелілігі және тұтынушылар арасындағы танымалдығы (здесь знания перевела как популярность) жағынан алдыңғы қатардағы санаттың бірі.

Ұсыныстар өте көп, олардың өзектілігі мен қолданудағы ыңғайлылығы – бәрі хабарландыруыңыздың көзге ілінуін қамтамасыз етеді.

OLX жылжымайтын мүліктің санды деректері

3,1 млн

айдағы қараушылар саны

146,3 млн

айда қаралатын хабарландырулар саны

1,8 млн

айда кері байланыс алатын хабарландырулар саны

2,7 млн

айда қаралатын әздеулер саны

Клиенттерді көбірек тарту

OLX-тегі жарнама туралы барлығын біліп, хабарландыруларыңызды дамытыңыз

Қалай көбірек назарға ілігуге және сатуды арттыруға болады

Тиімді жарнама жасаңыз
OLX-те хабарландыру 4 негізгі компоненттен тұрады: Тақырып, Фото, Баға, Сипаттама.

1. Тақырыпта мыналар көрсетілуі керек: Мәміле түрі, Мүлік түрі, Бөлмелер саны, Нақты мекенжай.

2. Фотосурет пәтер туралы жалпы түсінік беруі, мүлікке сәйкес болуы керек. Жоғары сапалы, анық жоғары ажыратымдылықтағы фотосуреттер.

3. Нарықтық баға – пәтердің сәтті сатылуының кепілі. Жоғары баға тұтынушыны алшақтатады. Төмен баға – жарнаманың растығына күдік туғызады.

4. Сипаттамада объектінің сипаттамалары дәл болуы керек. Барлық сүзгілерді таңдасаңыз, жарнамалар сатып алушылар мен жалға алушылардың іздеу нәтижелеріне 100% түседі. Сипаттама анық және құрылымды болуы керек.
Брендтік бизнес бетін орнатыңыз
Орналастыру топтамасын сатып алғаннан кейін сізде бизнес бетін толтыру және платформада тиімдірек даму мүмкіндігі бар. Сіздің бизнесіңіз туралы негізгі фактілерді көрсетіңіз, неге сізбен жылжымайтын мүлікті сатып алуға немесе жалға алуға тұрарлық екенін түсіндіріңіз. Ақпарат неғұрлым көп болса, соғұрлым пайдаланушылардың сенімі күшейеді.
Хабарландыруларды жарнамалаңыз
Көбірек тұтынушыларды тарту үшін платформаның жарнамалық құралдарын пайдаланыңыз. Жарнамалық жинақтардың көмегімен алға жылжытудың тиімділігі жоғары: олардың көмегімен сіз уақыт пен ақшаны үнемдейсіз. OLX жүйесіндегі әрбір санатта пайдаланушылар ең белсенді болатын күндер мен уақыттар болады. Сіз бұл ақпаратты дербес менеджеріңізден біле аласыз.
Тұтынушының сұранысына бейім болыңыз
Ешбір қоңырауды немесе хабарламаны жіберіп алмаңыз. Сізге қойылған сұрақтарға сыпайы жауап беріңіз.

Жақсы қарым-қатынас мәміле жасау мүмкіндігін арттырады және оң пікір алуға көмектеседі.

Чаттар мен қоңырауларға мүмкіндігінше жылдам жауап беру, қажет болған жағдайда кері қоңырау шалу өте маңызды.
1 4

Танымал сұрақтар

  • «Старт», «Премиум» «Мега» топтамаларының айырмашылықтары қандай?

    Олардың барлығы бизнес-парақ жасауға және өз OLX-дүкеніңізді ашуға мүмкіндік береді. Үш топтаманың да жарамды мерзімі – 30 күн. Негізгі айырмашылығы – сатып алған соң сізге берілетін қосымша айырмашылықтарында.

     

    Мысалы, «Старт» топтамасымен бизнес-парақшаңызға компанияның логотипін қоя аласыз және хабарландырулардың 60 күндік статистикасын аласыз.

     

    «Премиум» топтамасымен Сізге форматы жаңа бизнес-парақ беріледі, баннер жүктей аласыз, ал мобильді қосымшада сатып алушылар бәсекелестердің ұсыныстарын емес, тек сіздің хабарландыруларыңызды көреді. Топтамаға ай бойы әр хабарландыруды 7-ші, 14-ші және 21-күндері автоматты түрде үш рет көтеру мүмкіндігі кіреді. Сондай-ақ Сіз хабарландырулардың 90 күндік статистикасына қол жеткізесіз.

     

    «Мега» топтамасының артықшылықтары – «Премиум» топтамасының артықшылықтарымен бірдей. Оның басты артықшылығы – хабарландыруларды бір ғана емесе бірнеше айдарда жариялау мүмкіндігі..

  • Жариялау топтамасындағы хабарландырулардың жарамды мерзімі қандай?

    OLX-те жарияланған сәттен бастап 30 күн. Сондай-ақ осы мерзімде Сіз топтамадағы барлық хабарландыруды жариялауыңыз керек, әйтпесе олар “күйіп” кетеді. Жариялау мүмкіндігі келесі айға көшірілмейді. Сондықтан әрқашан хабарландырулар саны өзіңізге оңтайлы топтаманы таңдаңыз. Топтамада қанша жариялау мүмкіндігі қалғанын және олардың жарамды мерзімін OLX-тегі профиліңіздің “Бизнес-парақты баптау” кіріктірмесінен қарай аласыз.

  • Жариялау топтамасы қанша тұрады?

    Бағасы айдарына, танымалдығына, тауардың орташа құнына және хабарландырулар санына байланысты. Жариялау топтамаларының барлық бағасы сілтемеде.

  • OLX-те жарнама қызметтерін қалай таңдауға болады?

    Сіз жеке жарнама қызметін де, проможиынтықтарды да таңдай аласыз.

     

    «Жеңіл старт» – OLX-те ақылы қызметтердің қалай жұмыс істейтінін және олардың тиімділігін байқап көруге болатын тамаша нұсқа. Жиынтықта бір қызмет – 3 күндік ТОП-хабарландыру беріледі. Ұсынысыңыз арнайы бөлінген блокта басқаларының үстінде жарияланады.

     

    «Тез сату» – қолданушылар арасында ең көп таралған жарнама жиынтығы. Бағасы мен тиімділігі жағынан оңтайлы нұсқа. Жиынтыққа мынадай қызметтер кіреді: 7 күндік ТОП-хабарландыру және жалпы тізімнен тауарды үш ретавтоматты түрде – сатып алған соң 2, 4 және 6 күннен кейін автоматты түрде көтеру.

     

    «Турбо сату» – бұл жиынтық Украинадағы барлық қолданушыны қамтуға мүмкіндік береді. Оған үш қызмет кіреді: 30 күндік ТОП-хабарландыру, жалпы тізімнен тауарды үш ретавтоматты түрде – сатып алған соң 3, 6, 9, 12, 15, 18, 21, 24 және 27 күннен кейін автоматты түрде көтеру, 7 күн VIP-хабарландыру (OLX-тің басты бетінде жариялау).

     

    Біздің платформадағы жарнама туралы толық ақпарат мына жерде.тут

  • «ТОП-та жариялау» жарнама қызметінің “Көтеруден” не айырмашылығы бар?

    «ТОП-та жариялау» – тауар сату туралы хабарландыруды басқалардың ең жоғары жағына, арнаулы блокта жариялау. Бұл ретте ол қарапайым тізімде де көріінп тұрады. Ал “Көтеру” – жалпы тізімдегі тауарды бір рет көтеру.

     

    «ТОП-та жариялау» тізімнің басында ұзақ уақыт қалуға мүмкіндік береді: үш күн – «Жеңіл старт» жиынтығымен, жеті күн – «Тез сату» жиынтығымен және 30 күн – “Турбо сатумен”.

     

    Біздің платформадағы жарнама туралы толық ақпарат мына жерде. – тут.

  • Өзекті болмаған соң жойылған, жылжымайтын мүлік хабарландыруын қалай қалпына келтіруге болады?

    Егер ұсынысыңыздың шынайылығы мен өзектілігін растағыңыз келсе, чат арқылы бізге жаңа екі фотосуретті хабарландырудың нөмірімен және жылжымайтын мүліктің фонында әртүрлі қырынан түсірілген күнін көрсетіп жазып жіберіңіз. Нысан анық болуы керек.

  • Хабарландыруларды неге қайталауға болмайды?

    Бұл – OLX-те жариялау ережелерін бұзу. Оның үстіне қайталанған хабарлама тауарды тез сатуға көмектеспейді – олар платформаны “ластап”, барлық кәсіпкерге кесірін тигізеді. Себебі сатып алушыларға бірдей хабарландырулар арасынан тиістісін табуға көп уақыт жұмсауға тура келеді. Нәтижесінде қолданушылар ренжіп, OLX-ке деген қызығушылығы жоғалады.

  • Менде екі топтама – «Старт» және «Премиум» қосылып тұр. Хабарландыруды OLX-те жариялағанда ол қайсынан алынып тасталады?

    Сіз бірінші сатып алған топтамада «Минус бір» болады.

  • «Сізге ұсынылатындар» қалай беріледі?

    «Сізге ұсынылатындарда» қолданушыны қызықтыруы мүмкін хабарландырулар ұсынылады: олар қолданушының сауалына тұрған жері бойынша сәйкес келеді, өзекті әрі басқа сатып алушылар арасында танымал.

     

    Өзектілігін, яғни соңғы жарияланғандарды “Көтеру” жарнама қызметімен қолдап отыруға болады. Хабарландыру белсендірілген соң, Сіз оны жаңа ғана жариялаған сияқты, тізімнің басына көтеріледі. Сондай-ақ осының арқасында көру және хабарасу саны артады – нәтижесінде хабарландыру таныла түседі.

     

    Тақырыбының дәл қойылуы, тауардың толық сипатталуы, сапалы фотосуреттер – осының бәрі OLX-те таныла түсуіңізге әсер етеді.

     

     

  • Хабарландыруларды өздігінен ұзарту қалай жүзеге асады?

    Барлық қолданушы OLX-тегі профилінде жаңартылған “Менің хабарландыруларым” нұсқасында өздігінен ұзартуды қолдана алады. Хабарландыруды толтыру барысында «Өздігінен ұзарту» пернесін көресіз.

     

    Ұсынысыңыз біздің платформада тағы 30 күн көріініп тұрғанын қаласаңыз, оны басыңыз. Жарияланған хабарландыруларда өздігінен ұзартуды қосу (немесе өшіру) жаңартылған “Менің хабрландыруларым” нұсқасында қолжетімді.

     

     

OLX-те сатуды және жалға беруді бастаңыз

Сіздің өтінішіңіз жіберілді
Қате