Бизнесте өз орныңды қалай табуға болады?

Как найти свою нишу в бизнесе? | OLX.kz

​Кез келген бастаушы кәсіпкер өз ісін дамытпас бұрын әдеттегі сұрақтарды қояды:неден бастау керек, бизнес үшін тауашаны қалай таңдау керек, бизнестің қай секторындадаму керек, пайдалы тауашаны қалай табуға болады және т.б. бизнес-процестерді құрудыңбастапқы кезеңінде осы сұрақтардың барлығына жауап алу өте маңызды. Бұдан басқа, сізнарықта не болып жатқанын түсініп қана қоймай, өзіңізден не істеуге қызығушылықтанытатыныңызды және не сатқыңыз келетінін сұрауды ұмытпаңыз 🙂 

Бизнес үшін тауашаны табу

Бизнеске арналған тауаша – бұл сіз ұсынатын тауарлар мен қызметтерді қамтитын сала, сектор. Нарықта көптеген ұсыныстар мен тауарлардың әртүрлі санаттары бар, олардың әрқайсысының өзіндік ерекшеліктері мен нюанстары бар. Сондықтан сіз өз ісіңізді бастамас бұрын, осы немесе басқа тауашаның не екенін түсінуіңіз керек. 

Сіздің аймағыңызда бизнес үшін қандай тауашалар бар екенін білмейсіз, сондықтан нарықты зерттеуді және шолуды бастауға кеңес береміз. Үрдістер мен трендтерді талдаңыз, қазір не маңызды, не үлкен сұранысқа ие, ол ешқашан сәнден шықпайды ма және пайдаланушылар үшін әрқашан қажет бола ма?

Жалпы нарықтық талдаудан басқа, өзіңізді де жақсылап зерттеңіз: сізді не қызықтырады, сіз қандай өнімдерді қуана сатуға дайынсыз, осы санаттағы тауарлар/қызметтер бойынша қандай білім мен дағдыларыңыз бар. 

Бұл деректердің барлығы сізге жалпы сипаттама береді. Нарықтыққажеттіліктердің, сондай-ақ қызықты және маңызды нәрселердің үйлесімі сіздің әлеуеттіклиенттеріңіз үшін тамаша ұсыныс жасайтыны сөзсіз. 

Бизнесте өз тауашаңды қалай табуға болады? 

Сұранысқа ие бизнесте тауашаны табудың ең жылдам әрі тиімді әдісі – ашықкөздерден танымал сұраныстар туралы мәлімет алу. Google Trends, сондай-ақ Google Adsқұралдарының көмегімен сіз пайдаланушылардың не іздейтінін, интернетте қандайсұраныстар жиі байқалатынын және т. б. деректердің барлығы нарықтағы ағымдағыжағдайды және пайдаланушылардың негізгі қажеттіліктерін көрсетеді. 

Сонымен қатар, нарықты зерттеу нәтижелерін, осы саладағы сарапшылар менмамандардың мақалаларын/шолуларын немесе сіздің сегментіңіз бойыншамамандандырылған компаниялардың деректерін пайдалануды ұсынамыз. Бұл ақпарат сізге нарықтық жағдай мен коммерциялық ортадағы жағдайдың толық сипатын алуғакөмектеседі. 

Как найти свою нишу в бизнесе? | OLX.kz

Қандай тауар бизнесімен айналысу керек? 

Нарықта не жақсы сатылады? Қазір қандай тауар сұранысқа ие? Пайдаланушыларды қандай өнім қызықтыратынын түсіну үшін сіз танымалмаркетплейстерден, мысалы, OLX жарнама қызметінен ақпарат ала аласыз. Статистика мәліметтері, сондай-ақ қызмет пайдаланушыларына арналған қолжетімді құралдар сізгебизнес үшін тауашаны қалай таңдауға болатынын және сатуға қолайлы өнімді табуғамүмкіндік береді. 

OLX жарнама қызметінде пайдаланушылар ең көп қолданылатын іздеу сұраулары бойынша деректерді көре алатын танымал сұраулары бар бетке қол жеткізе алады. Сонымен қатар, сервистегі әрбір хабарландыруда ашық қолжетімділіктегі көріністер саны көрсетіледі. Сіз өзіңіздің тауарлар санатыңызды анықтай аласыз, содан кейін жиі қаралатын және жиі жарияланатын жарнамаларды көре аласыз. 

Бизнестің перспективалық тауашалары: бәсекелестерді талдау

Ағымдағы  мол нарықтық жағдайда бизнес үшін өз орныңды қалай табуға болады? Негізгі ойыншылармен танысудан бастаған жөн. Бәсекелестерді талдау нарықтық жағдайды одан да жақсы түсінуге, жаңа идеялар мен мүмкіндіктер туғызуға және қателіктердің қайталануының алдын алуға мүмкіндік береді. Осы сектордағы негізгі ойыншыларды қарап шығыңыз: олардың артықшылығы неде, клиенттерге қандай қызметтер, жағдайлар мен сервистер ұсынылады және т. б. олардың жұмыс принципін бағалай отырып, сіз не жақсы екенін,  қалған ойыншылармен салыстырғанда сіздің негізгі бәсекелестік артықшылығыңыз болатын  қандай балама ұсына алатыныңызды талдаңыз? 

Бәсекелестеріңізді табу үшін әлеуметтік желілерді қарап шығу, іздеу сұрауларының деректерімен танысу, танымал маркетплейстер мен платформаларды зерттеу жеткілікті. 

Тауардан табыс табу перспективалары

Өз орныңызды табу, бәсекелестерді зерттеу, ең жақсы шешіммен келу пайдалы бизнес құру үшін жеткіліксіз. Қаржылық көрсеткіштерді ескеру маңызды. Бәсекелестер осы өнімді/қызметті сата алса да, сіз өзіңізді осы тауашада дәлелдей аласыз ба? 

Ол үшін егжей-тегжейлі бизнес-жоспар құру өте маңызды, онда сіздің ісіңізді дамыту үшін әр қадам мен әрекет кезең-кезеңімен көрсетіледі. Бұл жоспарлауда сіз пайданы бағалауды, кірістерден қандай үміт күтетіндігіңізді және олардың қаншалықты ақталатынын сипаттауыңыз керек. Тауардың қайтарымдылығын есептеу өте маңызды. Тауарды қанша сатып алатыныңызды немесе оны өзіңіз өндіруді жоспарласаңыз, қандай шығындар болатынын талдаңыз. Әрі қарай, сіз плюсте болуыңыз және нарықта тыныш бәсекеге түсуіңіз үшін үстеме баға туралы шешім қабылдауыңыз керек. 

Тауардың маусымдылығы

Әрбір тауар жыл бойы сұранысқа ие бола бермейді. Мысалы, қыста шаңғы немесе сноуборд сатып алу маңызды, ал жазда велосипед. Тауарлардың маусымдылығы деген осы, ол уақыт шектеулерімен анықталады, қашан және қандай тауар максималды және минималды сұранысқа ие. 

​Маусымдық тауарларды сату кезінде ең бастысы – қандай өнімді, қашан және қалай сату керектігін түсіну. Егер өнім өзінің маусымдылығына сәйкес келсе, ол әдетте жоғары бағамен кетеді. Егер тауар ассортименті әлі де қалса, бірақ маусым аяқталып қойса, сіз оны әрқашан клиент үшін жеңілдікпен немесе арнайы ұсыныс бойынша сата аласыз. 

Жеткізу және логистика  

Сіздің тауашаңызды таңдағанда, мақсатты аудиторияңыздың қандай географиясын қамтуға болатындығын ескеру қажет. Әрине, сіз көптеген тауарды бүкіл елде немесе тіпті бүкіл әлемде сата аласыз, бірақ белгілі бір санаттағы тауарлардың жарамдылық мерзімі немесе арнайы сақтау және тасымалдау шарттары бар. Мысалы, кондитерлік цех өз өнімдерін тек бір қала/аудан шеңберінде жеткізе алады. 

Сіздің өніміңіздің ерекшеліктеріне сүйене отырып, сіздің орналасқан жеріңізде мақсатты аудитория жеткілікті ме, жоқ па, соны тағы бір рет талдаңыз. Керісінше, сіз өз қалаңызға нарықта жоқ кез-келген жаңа тауарларды алғашқылардың бірі болып әкеле аласыз. 

Доставка и логистика | OLX.kz

Құзыреттілік картасын қалыптастыру

Бизнес тауашасы сізді қызықтырып қана қоймай, сіз не ұсынатыныңызды білуіңіз керек, сонымен қатар осы өнімге барынша қызығушылық танытқаныңыз жөн. Кез келген адам қарым-қатынас кезінде сатушы өз өніміне барынша қызығушылық танытқан кезде бірден түсінеді және сезінеді. Бұл қолда бар білім мен дағдылар бойынша оқылады: сіз кез келген сұраққа жауап бере аласыз, артықшылықтары мен кемшіліктерін егжей-тегжейлі ашып, бәрін егжей-тегжейлі сипаттай аласыз және т.б. эмоционалды түрде сіз осы тақырыппен қаншалықты байланысты екеніңізді, оның сізге қаншалықты жақын және қызықты екенін сезінесіз. Мысалы, автокөлік әуесқойлары көлік туралы тоқтаусыз сөйлесе алады және өз кеңестерімен, ұсыныстарымен бөліседі.  

Егер сізде белгілі бір тауашада жеткілікті құзыреттілік болмаса, ештеңе етпейді. Сіз әрқашан осы тақырыпқа мұқият ден қойып, бәрін егжей-тегжейлі зерттеп, өз салаңыздың маманы бола аласыз.​Бизнес үшін тауашаны таңдау нарықтық жағдайға, тұтынушылардың қалауына,мақсатты аудиторияның қажеттіліктері мен мүмкіндіктеріне, сондай-ақ сіздің қалауыңызбен қызығушылықтарыңызға байланысты болуы керек. Кез келген бизнесті бастағанда, еңбастысы, тәуекелге барудан қорықпаңыз, бірақ әр қадамды талдап, егжей-тегжейлі жоспарқұрыңыз. Сәттілік тілейміз!

Вашу заявку відправлено
Қате